Hemelsvaartdag

30 mei 2019 - De Westereen, Nederland

Vanochtend werd ik rond 4 uur wakker van de regen en het dakluik boven onze bedden stond open dus snel maar dicht gedaan voor het in gaat regenen daarna weer naar bed en proberen te slapen en dat is gelukt hoor om 9.15 uur werden we wakker Elly ging er uit wassen tandjes en samen met Tanja de honden uitlaten, toen ze weg was ging ik aan het was ritueel en daarna broodjes bakken en eieren koken en toen ze weer terug waren konden we ontbijten.

Na de middag gingen de dames Tanja , Nel en Elly een potje yathzeeën spelen en ik zou een rondje fietsen maar ben even weg gedoezeld maar een uurtje later stapte ik toch op de fiets na een uurtje was ik weer terug en was het groepje al wat gegroeid en werd het een gezellige middag met als afsluiter pizza uit onze oven en fruitsalade en een komkommersalade en iedereen liet het zich smaken na het eten nog tot 20.00 uur buiten gezeten en nu zitten we heerlijk lui TV te kijken en wachten op droomhuis gezocht.

Groetjes van ons uit de Westereen camperplaats Kuikhorne

1. Anneke:
    30 mei 2019
    Mooi weer verwacht dusss genieten xxxx
  2. Alie:
    30 mei 2019
    Ziet er gezellig uit,het weekende wordt ook mooi ,dus genieten maar.
  3. Yvon:
    30 mei 2019
    Word een heerlijk weekeinde dus geniet ervan samen
  4. Elly wilmans:
    30 mei 2019
    Lekker genieten het weer wordt mooi dus zalig groetjes
  5. Ina Soering:
    31 mei 2019
    Gezellig hoor veel plezier met zijn allen
  6. Marja:
    5 juni 2019
    Mooi en gezezellig 😘❤️
  7. Tania Mereboer:
    6 juni 2019
    O, ja die pizza wat een smullerij en wat denk je, en maar mee-eten de fruitsalade ook zo'n toppertje en dat uit Elly's smulkeuken. Buikjes rond heerlijk.