Hemelsvaartdag

30 mei 2019 - De Westereen, Nederland

Vanochtend werd ik rond 4 uur wakker van de regen en het dakluik boven onze bedden stond open dus snel maar dicht gedaan voor het in gaat regenen daarna weer naar bed en proberen te slapen en dat is gelukt hoor om 9.15 uur werden we wakker Elly ging er uit wassen tandjes en samen met Tanja de honden uitlaten, toen ze weg was ging ik aan het was ritueel en daarna broodjes bakken en eieren koken en toen ze weer terug waren konden we ontbijten.

Na de middag gingen de dames Tanja , Nel en Elly een potje yathzeeën spelen en ik zou een rondje fietsen maar ben even weg gedoezeld maar een uurtje later stapte ik toch op de fiets na een uurtje was ik weer terug en was het groepje al wat gegroeid en werd het een gezellige middag met als afsluiter pizza uit onze oven en fruitsalade en een komkommersalade en iedereen liet het zich smaken na het eten nog tot 20.00 uur buiten gezeten en nu zitten we heerlijk lui TV te kijken en wachten op droomhuis gezocht.