Vandaag verder naar Nuis

8 augustus 2019 - Nuis, Nederland

Vanochtend na douchen de boel opgeruimd gisteren had ik alles laten staan want het was al laat toen onze buren weggingen en rond 9.30 uur reden we weer richting Hazenberg voor de waterpomp er was alleen 1 probleem hij werkte weer maar toch maar even langs en we werden weer goed geholpen alles werd doorgemeten ook de boiler maar er was niets te zien ook heeft hij ons nog laten zien waar het kastje zit van het zonnepaneel.

We gingen toen naar Roden naar de kampeerhal voorheen de Vrijbuiter we hadden nog wat dingen nodig er was weinig te merken dat er een andere eigenaar was er stonden zelfs nog campingstoelen te koop met het logo van de Vrijbuiter alleen het restaurant was naar beneden verplaatst na onze aankopen gingen we op weg naar Nuis wel een rit van 11 km dus we waren er snel en de CP ziet er echt heel gezellig uit we kregen even een plekje achterin want we wilde even een dagje zonder stroom om te kijken hoe het gast maar waar we geen rekening mee hebben gehouden is dat we nog geen omvormer hebben dus niks opladen maar morgen krijgen we een mooi plekje vooraan.

S’middags even een koppie gedronken in de kantine en daarna lekker bij de camper gelegen en op vliegen jacht heb er al een stuk of 30 dood gemept En nu zitten we bed & breakfast te kijken.

groetjes uit Nuis

1. Ge:
    8 augustus 2019
    Geniet nog even van t mooie weer, de kermis begint bijna dus dat betekent 2 weken🌪🌧💦☔️🌩💨
  2. Michelle:
    8 augustus 2019