Vandaag naar Hazenberg en camperplaats Onstwedde

7 augustus 2019 - Onstwedde, Nederland

Vandaag hebben we een afspraak bij Ron Hazenberg om de luifel na te kijken de schotel is niet meer nodig zoals jullie misschien wel weten om 13.00 uur hebben de afspraak maar vanaf 11.00 uur kan Stella fietsen daar ook komen voor mijn fiets.

Om 10.00 uur waren we daar en er werd al druk gewerkt en de monteur die dienst had kwam naar mij toe en nadat we gesproken hadden zei hij als u het goed vind doe ik even koffie en kom ik bij u en zo gezegd zo gedaan de camper werd naar binnen gereden want het waaide te hard en eerst keek hij even de koelkast na want die wilde niet op gas branden maar dat bleek een kleinigheid te zijn en ook de luifel viel mee en nu nog even wachten op Stella maar ook daar hadden we geluk mee die was er binnen 5 minuten en om 12 uur stonden we in Onstwedde op de CP eerst maar even water getankt en toen de camper zo neergezet dat we uit de wind konden zitten maar oh jee het begon te regenen zo gauw het droog was stroom erop en de luifel uitgedraaid en vast gezet en nu een broodje en koffie.

we kregen later visite Winifred en Rik zaten in de buurt in een B&B het werd een gezellige middag en avond lekker eten en s’avonds mens-erger-je-nieten/pesten.

Het is een geluk dat we nog bij Hazenberg in de buurt zijn want de waterpomp stopte ermee dus dat betekend geen stromend water dus morgen nog even terug.

Nu nog even hart van Nederland kijken en dan lekker slapen .

groetjes van ons en tot morgen.

1. Marja:
    7 augustus 2019
    Wat een gezelligheid. Doe ze de groetjes.
    Fijne dag en truste v laterrrrr 😘
  2. Mary de block-hombroek:
    8 augustus 2019
    Wat een dag. Toch vakantie. Nog veel plezier zon dr onderbrekingen. 👍👍
  3. Tania Mereboer:
    8 augustus 2019
    Gaat goed zo, op naar een nieuwe pomp, en het geld van de accu terug gehad??
    Mooi dat je niet in Portugal zat.
    Straks alles nieuw en gaan.
    Nog Fijne dagen, 😘😘😂😂🤪🤪🍀🍀🍀