Vandaag laatste dag in Thedinghausen

3 augustus 2019 - Thedinghausen, Duitsland

Vanochtend lekker rustig aan koppie op bed daarna de was rituelen en een yoghurt ontbijt om daarna rustig naar het centrum te lopen en Elly zou Elly niet zijn als ze toch nog weer een Duitse Noppes vond gelukkig had ik net gepint 😂😂.

Ook hebben we nog wat boodschappen gedaan en zijn rustig terug gelopen het was een drukte op het terrein van het kasteel want er was papier inzameling voor de vereniging en ze waren druk bezig om in de tuin van het kasteel de boel klaar te zetten voor het concert van vanavond ( wat ik nu zit te luisteren ze zong net the winner takes iT all) weer bij de camper lekker bakkie nespresso en daarna even een kleine lunch om daarna weer op de fiets te gaan om nog een stuk te fietsen en wederom was dit ruim 30 km met 1 accu en nee onderweg geen ijs gehad.

Na een paar uurtjes weer op de CP en lekker van het nog aanwezige zonnetje genieten om daarna de fietsen weer op te ruimen en de luifel in te draaien ik zal blij zijn als we dinsdag bij Hazenberg zijn geweest want de kopkant zit echt los en hij wil ook niet echt goed erin.

Na wat te hebben gelezen en wat kaarten ging Elly slapen en kon ik aan mijn blog en nog wat genieten van de muziek wat nu zo is afgelopen ( hoop ik ) en dan slapen .

tot morgen

1. Elly wilmans:
    3 augustus 2019
    Wel gezellig met een muziekje erbij groetjes
  2. A3:
    3 augustus 2019
    Gezellig daggie zo. Lekker genoten xx
  3. Netty:
    4 augustus 2019
    Heerlijk zoals jullie genieten ook heel mooie foto's Geniet nog maar verder veel plezier nog