Laatste dag in Nuis

11 augustus 2019 - Nuis, Nederland

Vandaag beginnen we de dag met een ontbijtbuffet in de kantine van de CP en het was erg lekker vers fruit verschillende broodjes en beleg en natuurlijk een eitje het was goed geregeld daarna nog even rustig aan en dan de fietsen klaar zetten om weer een rondje te fietsen.

We gaan vandaag de andere kant op binnen door naar leek en dan via Zevenhuizen waar een parade was van antieke auto's ( geen foto"s gemaakt) en verder via Heineburen , Jonkersvaart naar Nuis waar we een stop maken bij museum 't Rieuw waar een tentoonstelling is een landbouw en streekmuseum waar vandaag ook allemaal accordeonisten waren we betaalden het entreegeld en kochten wat munten dronken wat namen een hamburger en luisterden naar de verschillende accordeonisten ook nog even in het museum gekeken waar een groot gedeelte aan Rien Poortvliet was toebedeeld.

Toen werd het weer tjd om naar de camper te gaan nou daar waren we snel want het was maar 400 meter verder de stoelen naar buiten en wat lezen  , later ging Elly even liggen en ik snel daarna ook naar binnen er vielen namelijk een paar druppels regen toen Elly weer wakker was konden we weer buiten zitten en speelde we een paar spelletjes trik-trak en toen werd het weer etens tijd Elly had bami gemaakt en het smaakte weer best.

Na de afwas buiten lekker een bakkie koffie en om 19.00 uur was het studio sport tijd en daarna ging Elly naar binnen en ik ging alles weer in de camper zetten want morgen gaan we verder richting de afsluitdijk.

Voor iedereen welterusten en tot morgen