Dag 3 in Nuis

10 augustus 2019 - Nuis, Nederland

Vanochtend moeilijk wakker worden maar om 9 uur werden de broodjes afgeleverd en toen gingen we er maar uit eerst even de broodjes binnen halen het waaide al pittig buiten dus snel Takkie er even uitlaten want die moest nodig daarna een ontbijtje en de fietsen klaar maken want nu regende het wat maar die bui was volgens buienradar van korte duur en om 11 uur reden we van de camperplaats af om een rondje te fietsen we hadden geen route uitgezocht dus we reden zo maar wat in het rond.

We kwamen door Marum en reden toen richting Grotegast via de anwb route en toen kwamen we door Doezum waar we ook wel eens hebben gestaan bij landgoed Jonker ook daar was de CP bijna leeg we hadden er toen bijna 15 km op zitten dus gingen we weer terug en vlakbij Nuis aangekomen reed Elly naar de camper en ging ik naar Marum om witte bollen te halen en bij de snackbar kroketten en een fricandel en geloof het of niet die hebben we nog lekkker buiten kunnen op eten later ging Elly even naar bed en nog even later ging ik ook naar binnen want het begon weer wat te regenen de rest van de dag lekker luieren wat lezen spelletjes op de computer en later lekker wat eten opperdoeser rondjes met sperciebonen en varkenshaas en het smaakte heerlijk na de afwas nog even douchen en naar ik vertrek gekeken en toen ging Elly plat en ik zit nu darten te kijken en dat was onze dag vandaag een beetje saai maar het kan niet altijd feest zijn.

Iedereen veel plezier op de kermis

1. Marja:
    10 augustus 2019
    Ja dankjewel jan. We wilden vanavond maar de storm was best heftig. Morgen gaan we dan is er muziek bij barrels jaigno Wagner streed op. Ook weermleuk trusteeerrx
  2. Tania Mereboer:
    11 augustus 2019
    Weer een mooi daggie, hier zo erg met de storm, tenten hebben ze afgebroken, ze dachten zeker dat er mensen voor kwamen, nop dus stonden al 2 weken leeg op het veldje.
    Fijne dagen nog, heerlijk relaxen hoor dat is vakantie. 😘😘
  3. Loes Ursem:
    11 augustus 2019
    Hopelijk is het vandaag bij jullie ook beter. Ook wel eens lekker zo'n rustdagje.