bijna vakantie

16 juli 2019 - Hoorn, Nederland

Nog even en het is vakantietijd maar jammer genoeg gaat onze geplande vakantie naar Portugal niet door Elly heeft teveel last van haar rug dus hebben we besloten om het een jaar uit te stellen we vinden het allebei jammer we hadden graag een tijdje bij Carola en Christo door gebracht maar wat in een goed vat zit verzuurd niet.

Nu hebben we andere plannen dichter in de buurt maar wel de meeste tijd in het buitenlan ( nou ja net aan), maar donderdag eerst weer richting Dordrecht om de hulpvering in de camper te laten zetten dat zou eigenlijk vorige week gebeuren maar er ontbrak een onderdeel en dat was bij de fiat niet in voorraad dus nu gaat het vrijdag gebeuren.

1. Elly wilmans:
    16 juli 2019
    Ik wens jullie alvast een fijne vakantie en rustig aan want het het weer wordt mooi ☕💕
  2. A3:
    16 juli 2019
    Lekker op stap is toch al genieten xxxx
  3. Riet Swinkels:
    16 juli 2019
    Joh wat jammer nou toch fijne vakantie en mooi weer voor jullie denk aan je zelf he Elly maar je hebt Jan die moet maar aan het werk sorry Jan
  4. Marja:
    Ja .... heel jammer. Maar wel weer een top rit in het verschiet. 😉🥳
    Heel veel plezier en lekker van jullie nieuwe aanwinst genieten. Veilige en Gezellige reis.
    En Elly ik hoop dat het een klein beetje beter zal gaan en dat je minder pijn zal hebben. Dikke kus 😘😘😘😘😘😘😘😘
  5. Alie:
    16 juli 2019
    Hoi ,Ja dat valt tegen maar het is een wijs besluit van jullie .Ik denk dat jullie het ook wel voor elkaar krijgen ,om toch een leuke vakantie te hebben.Gezondheid gaat voor .Nou ik kijk weer uit naar jullie verslag ,heel veel plezier .
  6. Anneke:
    16 juli 2019
    Heel veel plezier. En genieten van je mooie huisje xxx
  7. Lia hummen:
    Geniet van de dingen. Die wel gaan gebeuren. Fijne vakantie 😘
  8. Carola:
    16 juli 2019
    Jammer hoor, nu zitten we alleen met Ge 🤪🤪 ook heel gezellig hoor. Volgend jaar beter. Dankjulliewel voor het mooie bordje, als het hangt maken we een foto. 💋
  9. Elly:
    17 juli 2019
    Graag gedaan Carola en tot ziens
  10. Tania Mereboer:
    17 juli 2019
    Hele mooie vakantie, geniet van de leuke dingen en heeeeeeeel veeeeel mooi weer en Portugal in een goed vat....
    Geniet van alles.
    Elly en Jan toy toy
  11. Ge:
    18 juli 2019
    Jammer hoor, nu zit ik alleen met Christo en Carola 😫🤪 ook gezellig hoor 😉 Fijne vakantie en mooi weer gewenst daar 🤗