Eindelijk vakantie

19 juli 2019 - Terschuur, Nederland

Gisteren donderdag 18 juli ben ik na de vakantie borrel in de Huesmolen ben ik richting Dordrecht gegaan ik heb overnacht op camperplaats oude Maas in Spijkernisse nadat ik mijn 4 **** maaltijd had klaargemaakt en verorberd ga ik een stukje lopen het is dan inmiddels 21.00 en ik ben wel moe want vanochtend was ik al om 4.30 uur op dus de verduistering dicht en lekker tukken en dat lukte goed maar vroeg slapen betekend ook weer vroeg wakker.

Om 5 uur was ik er weer uit de boiler aangezet en voor het eerst de douche gebruikt en dat ging best goed ondanks dat het niet zo heel groot is heb je toch genoeg ruimte en ook de douchekop geeft genoeg water dus dat is prima. Na het ontbijt  2 beschuiten zonder boter met kaas en een glas melk haal ik de levellers naar binnen en ga ik rond 6 uur naar Dordrecht en was daar om 6.30 en besloot om eerst maar diesel te tanken bij het station vlakbij zizo kostte de diesel 1,449 dat vond ik te duur dus richting s, Gravendeel maar ohjee daar was een toltunnel en ik kon niet meer terug dus dan maar door 5 euro betaald en dan maar op zoek naar een benzinepomp en ja hoor 1,289 dat scheelt 16 cent x 60 heb ik de tol er weer uit want ja ik moest weer terug door de tunnel of 35 km omrijden daar had ik geen zin.

Om 8.30 uur werd de camper binnengereden en de brug op en om 11.30 uur reed ik weer richting Hoorn, Elly had gebeld dat de mannen van de schutting er ook al waren en toen ik om 13.45 uur voor de deur stond waren ze al weer weg maar we hadden nog geen poort want hij vond dat we een nieuwe moesten hebben en ook nieuwe palen voor de poort komen erin want de poort was te hoog en dat mocht niet zei hij.

Nu de laatste spullen in de camper en om 2.50 uur reden we weg van het Gerritsland met de KM stand van 60395 dat betekent dat wij al weer 4000 km gereden hebben met de camper. Tot Amersfoort waren er geen problemen maar toen kwamen we in de file wat dan eigenlijk ook wel weer meeviel want de vertraging was maar 10 minuten en om 16.20 uur zaten we voor de camper in het zonnetje lekker koppie cappuccino daarna een hapje en even wandelen met Takkie en de dames afwassen en nu om 20.30 uur zitten we nog heerlijk buiten Anneke en Elly een spelletje kaarten en ik mijn blog aan het bijwerken km stand is nu 60499 km dus 104 km gereden en vanmorgen 140 km.

groetjes van ons Elly, Anneke, Jan en Takkie

1. Elly wilmans:
    19 juli 2019
    Heel veel plezier met elkaar groetjes 😝🥰☕
  2. Loes Ursem:
    Veel plezier.
  3. John:
    19 juli 2019
    Veel plezier met zn allen
  4. Hanny:
    Heel plezier. 😎🌞
  5. Netty:
    20 juli 2019
    Heel veel vakantieplezier en hopen maar op mooi weer groetjes