toch donderdag weg

27 juni 2019 - Den Helder, Nederland

Dit weekend gaan we op pad naar Den Helder en we zouden vrijdagochtend weggaan maar hadden toch maar besloten om donderdag na mijn werk weg te gaan en Anneke gaat mee de tafel die is de vorige keer gemaakt en Rob Verbeek heeft voor ons een passend stuk schuimrubber laten snijden die precies er tussen past dus een slaapplek extra.

We hadden geluk dat we vandaag zijn gegaan want er is dit weekend heel wat te doen op Willemsoord en de camperplaats staat nagenoeg vol we hebben een mooi plekje en ook nog stroom dus staan oké na de camper te hebben neergezet en nog 2x verplaatst gaan we wat eten maar eerst nog even Takkie er uit want die wilde even plassen of wat anders en dat werd het ook.

Na het eten een kopje cappuccino en een moorkop en nog even de benen strekken en voor we het wisten was het al 21.00 uur dus het bed voor Anneke laten zakken zodat zij lekker tv kon kijken ( zij wel grrr) Elly even op de telefoon en ik had nog even de tijd voor mijn reisverhaal.

Iedereen een fijn weekend gewenst vanuit Den Helder en tot Morgen.