toch donderdag weg

27 juni 2019 - Den Helder, Nederland

Dit weekend gaan we op pad naar Den Helder en we zouden vrijdagochtend weggaan maar hadden toch maar besloten om donderdag na mijn werk weg te gaan en Anneke gaat mee de tafel die is de vorige keer gemaakt en Rob Verbeek heeft voor ons een passend stuk schuimrubber laten snijden die precies er tussen past dus een slaapplek extra.

We hadden geluk dat we vandaag zijn gegaan want er is dit weekend heel wat te doen op Willemsoord en de camperplaats staat nagenoeg vol we hebben een mooi plekje en ook nog stroom dus staan oké na de camper te hebben neergezet en nog 2x verplaatst gaan we wat eten maar eerst nog even Takkie er uit want die wilde even plassen of wat anders en dat werd het ook.

Na het eten een kopje cappuccino en een moorkop en nog even de benen strekken en voor we het wisten was het al 21.00 uur dus het bed voor Anneke laten zakken zodat zij lekker tv kon kijken ( zij wel grrr) Elly even op de telefoon en ik had nog even de tijd voor mijn reisverhaal.

Iedereen een fijn weekend gewenst vanuit Den Helder en tot Morgen.

1. Elly wilmans:
    27 juni 2019
    Fijne dagen maar dat gaat wel lukken het weer is oke dus geniet ervan groetjes 😎😘🌟🛀
  2. A3:
    Lekker gezellig. Geniet
  3. Tania Mereboer:
    27 juni 2019
    O, luitjes wat gezellig weer.
    Veel plezier en groetjes ook aan Anneke.
    Wij gaan zondag naar huis dan zijn er al weer 5 weken om en op pad. Knuffels
  6. Gerda:
    Veel plezier dit wekend
  7. Alie:
    27 juni 2019
    Veel plezier ,en gezelligheid.Dat wordt genieten dus ,en Anneke de bofkont heeft tv ,lol doeiiiiii
  8. Riet Swinkels:
    27 juni 2019
    Heel veel plezier samen het word. Warm dus lekker fietsen en zeewindje moet lukken
  9. Jansens:
    27 juni 2019
    Geniet er maar lekker van toppers 🙃
  10. Marja:
    27 juni 2019
    Haiiiiii wat lekker een moorkop 🥳ik heb er geeneentje gehad🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
    Veel plezier 😘😘😘😘
  11. Ina Soering:
    28 juni 2019
    Geniet maar weer heerlijk van jullie mooie camper en het wordt prachtig weer.
    Heel veel plezier👍
  12. Luuk:
    Genieten dit weekend zaterdag 30 graden... pfff fijn weekend
  13. Loes Ursem:
    Veel plezier daar.
  14. John:
    28 juni 2019
    Heel veel plezier en de weersverwachting zijn aan jullie kant dus lekker op de fiets .
    Zei al tegen Sas zag je voorbij gaan gisteravond hahah veel plezier gr
  15. Hennie Vleugel:
    Gezellig. Geniet er weer van