dag 2

28 juni 2019 - Den Helder, Nederland

Vanmorgen op tijd wakker alleen Anneke sliep nog die had slecht geslapen en was pas tegen 5 uur weggedommeld en ik stond om 7 uur al onder de douche dus genoeg ruimte in het sanitair gebouw na het ontbijt en de andere nodige bezigheden stappen we op de fiets en fietsen langs het strand en door de duinen naar Julianadorp tegen 12.30 even een koffie stop bij een snackbar en daarna weer verder in Julianadorp werd Takkie zowat uit de fietsmand gegrepen door een rothweiler Elly in paniek wat normaal is maar het liep goed af toen naar de pin en ja hoor weer een jackpot is toch fijn altijd prijs bij zo'n automaat.

Daarna weer terug naar Den Helder maar via een vlakke weg en weer in het centrum een stop om wat te eten en wat een geluk dat we er bijna zijn de accu van Elly was leeg dus een klein stukje op sleep eerst naar de dekamarkt en toen de laatste 300 meter naar Willemsoord waar op dat moment trainingen bezig waren van de marine dus de stoelen er uit en zitten het was loodzwaar voor eerst de dames en dan de heren respect hiervoor.

Toen even een tukje doen maar dat werd een grote tuk van 2 uur en ik werd wakker omdat Anneke en Elly met het eten bezig waren wat overigens best smaakte als totje svhepijs gehaald en verse aardbeien erbij en het smaakte prima. de stoelen en tafel in de luwte gezet en nog even genieten van de zon en van de antieke auto's die langzaam al binnen kwamen.

Om 20.00 uur naar binnen voor een spelletje mensergerjeniet/pesten en toen die afgelopen was werd het bedje van Anneke opgemaakt want het liep al tegen tienen en waren alle 3 moe nu is het 22.50 en ga ik ook slapen wel terusten voor iedereen en tot morgen.

Groeten Elly, Anneke en Jan

1. Marja:
    28 juni 2019
    Welterusten allemaal 🙌🏾🙌🏾
    Tot morgen dan word het bloedheet.
    Iedereen is in paniek. 💦💦💦💦 genoeg zou ik zeggen ... goed drinken dikke kus 😘😘😘
  2. Alie:
    29 juni 2019
    Leuk weer ,ia het niet Te warm om te slapen ?
  3. Elly:
    Nee hoor het was lekker
  4. Tania Mereboer:
    29 juni 2019
    Goeie morgen, heerlijk fijn dat jullie weer zo genieten en dat jullie een kok mee hebben voor oven gerechten.
    Fijne dag word vandaag hier 32 graden. 😘😘😘
  5. Elly wilmans:
    29 juni 2019
    Goedemorgen deze mooie zonnige dag rustig aan doen en relaxen heerlijk genieten met elkaar groetjes