Dag 3

29 juni 2019 - Den Helder, Nederland

Je kon merken dat de temperatuur omhoog gaat want het was vannacht pittig warm met als gevolg dat we om 6 uur wakker waren ik ben gelijk gaan douchen en daarna gingen we ontbijten.

We wilden om 8.30 uur met de boot mee maar ja Iemand had wat lang werk in de douche met het gevolg de boot gemist 1 minuut te laat dat werd een uur wachten maar het mocht de pret niet drukken en om 9.50 uur reden we van de boot af.

Eerst maar naar Den Burg koffie en gebak bij bakker Timmer en daarna naar Mantjes voor een nieuwe korte broek en shirt en toen richting de Koog waar Marjan en Henk de Groot een huisje hebben gehuurd nadat we bij hun wat gedronken hebben gaan we door naar de Koog om te lunchen.

Ik wilde graag met de boot van half 3 terug maar jammer het werd de boot van half 4 weer waren we net te laat, we kwamen Petertje Duinmayer nog tegen op Texel hij was ook weer op weg naar Hoorn om 16.00 uur waren we bij de camper kon ik nog net de 2e helft van het voetbal kijken gelukkig lieten de meiden toen hun beste voetbal zien het werd 2-0 voor Nederland.

Elly en Anneke waren even naar de Deka geweest en hadden op Willemsoord wat rond gekeken maar het was te warm en nu nog het is 21.45 en nog erg warm dus het word wat later naar bed.

iedereen een goede nacht en tot morgen

1. Marja:
    Super leuk. Lekker genieten. 😘😘😘
  2. Alie:
    29 juni 2019
    Hoi ,ja ik heb aan jullie gedacht ,met deze temperatuur.En laat Anneke gewoon effe rustig badderen onder de doch.Veel plezier nog .....
  3. Marian de groot:
    29 juni 2019
    Was leuk dat jullie even langskwamen😀
  4. Gerda:
    29 juni 2019
    Is het niet erg warm in de camper nu?
  5. Tania Mereboer:
    30 juni 2019
    Was weer een mooi daggie lees ik.
    Wij zijn ook weer thuis na 5 weken.
    Nu onkruid wiede.
  6. Elly:
    30 juni 2019
    Ja Tanja het leven van een pensionado is zwaar😂