Vandaag naar Gap

9 augustus 2017 - Gap, Frankrijk

Vanmorgen zijn we rond 7.45 uur rijden maar eerst alles geleegd en gevuld we moeten het zonder de TomTom doen want daar is niets meer mee te doen heb gisteren Sl kontakt gehad als we terug zijn moet ik hem opsturen nu dus met de telefoon en dat gast ook goed.

Onze eerste stop is Laffrey waar een standbeeld van Napoleon staat daar zijn de troepen van de koning overgelopen naar hem na wat foto's en rondlopen reden we naar Gap het was een mooie rit door dr Alpen en rond 11 uur kwamen we op de Camperplaats het was een gewone parkeerplaats met een pasr plekken voor campers maar daar stonden Sl gewone auto's op dus reden we naar het achterste gedeelte en we hadden geluk er ging net een camper weg vlakbij het hek daar konden we mooi staan en lekker buiten zitten zonder dat de auto's om je heen rijden maar eerst gaan we de stad in het was maar kort lopen en de oude stad was erg gezellig veel terrasjes en winkeltjes lekker koffie/ cappuccino gedronken en later een heerlijk stokbrood met zalm en toen weer naar de camper maar eerst ging Elly nog naar de intermarche die naast de Camperplaats ligt en nu maar lekker zitten en wat kezen en Elly tekenen.

Na het eten nog heerlijk een rondje gelopen en nu wat TV kijken.

1. Tania Mereboer:
    9 augustus 2017
    Gelukkig je telefoon nog die de weg wijst .
    Klinkt allemaal top en weer een mooi plekkie gevonden om te staan.
    Trusten voor straks .
    Morgen weer een mooie rit gewenst.