Vandaag naar Ouwehands dierenpark

15 november 2018 - Beers, Nederland

Gisteren om 22.00 gingen we na een paar spelletjes klaverjassen naar bed er was daar ook geen tv ontvangst dus lekker onder het dekbed.

Rond 6.00 uur werd ik wakker van een bulldozer die aan de overkant aan het werk ging niet echt heel erg er was toch al bijna 8 uurtjes geslapen heerlijk rond 7 uur ging ik er uit om Takkie even uit te laten en de verwarming aan te zetten en bij tekomst nog even lekker in bed tot jawel 8.45 uur.

Na het wassen tanden poetsen en ontbijtje pakken we de camper in en gaan toch maar met de camper naar Ouwehands dierenpark want we waren het er over eens dat eerst er naar toe en het zit bovven op de Grebbenberg dus dat betekent klimmen en dan daar rondlopen en dan weer op de fiets terug om daarna weer te verkassen met de camper naar Linden/ Beers dat was toch wel even teveel van het goede.

De dierentuin was erg leuk er waren een hoop Chinezen bezig om allerlei dingen te maken voor een of ander Chinees feest en natuurlijk hebben we de panda's gezien ze zitten alleen niet bij elkaar want ze vechten als leeuwen om een uur of 3 gaan we richting Linden in het land van Cuijk waar we een half uurtje later aan kwamen snel de camper neer gezet en alles even bekeken en toen met de schotel bezig maar dat wil de niet de decoder gaf een error en dat was ook niet echt heel gek want de F connectors waren beschadigd dus op de fiets naar Cuijk om nieuwe te halen en daarna aangesloten en ja hoor na het heractiveren van de kaart deed alles het weer dus vanavond lekker darten kijken.

Zo nog met Takkie lopen en dan lekker even douchen en dan ben ik klaar voor het darten iedereen een fijne avond gewenst van Elly, Anneke en mijzelf.

1. Tania Mereboer:
    15 november 2018
    Wat een pracht daar en wat kleurrijk. En nu darten kijken
  2. Marja:
    16 november 2018
    Goedemorgen lieve mama ,jan en Elly ...
    Wat een leuke foto’s. Ben blij dat jullie zo genieten. Fijne dag 💋👍
  3. Anneke:
    18 november 2018
    Dit was echt de kroon op het uitje .. heel gezellig xxx