vandaag naar Grave

16 november 2018 - Beers, Nederland

Vrijdag16 november

Vandaag gaan we naar Grave en na het ochtend ritueel stappen we op de fiets en fietsen er naar toe want er was markt en nou nou dat werd wel 3 uurtjes wandelen nou ja 15 minuten als je door liep.

Na de markt nog even verder door het stadje gelopen en een stukje langs de Maas daarna nog even naat AH voor de boodschappen en toen een tandarts op gezocht voor annenke want die had last van haar nood kroon en zo gemoedelijk als het in brabant gaat ze werd geholpen en hoefde er ook nog niets voor te betalen bedankt tandartsen groep Ravelijn.

Rond 13.00 uur fietsen we weer terug naar de camper om een broodje te eten en voor de rest lekker te niksen Elly ging even liggen en even later Anneke ook en nadat de dames uitgerust waren kreeg ik  alsnog mijn bosche bol want die hadden ze mee genomenlater nog wat klaverjassen en de hond uit laten en toen was het tijd om te eten en daarnna was het darten en voetballen en de meiden keken netflix op de macbookniet veel te melden vandaag en nee geen foto's gemaakt.

Groetjes vsan ons

1. Elly wilmans:
    17 november 2018
    Toch gezellig niks hoeft alles mag groetjes 😘💕
  2. Tania Mereboer:
    17 november 2018
    Hoi, dus een mooi rustig daggie, dat is goed voor de mens.
    Vanavond de deur dicht want Piet en sint trekken dan al door het land. Groet uut een dorpje