Dagje Cuijk

17 november 2018 - Beers, Nederland

Vanochtend eerst lekker relaxt ontbijtje gedaan en daarna willen we op de fiets naar Cuijk maar oh jee Elly haar fiets wil niet aan de accu is vol maar hij maakt geen kontakt met het bedienings paneel wat we ook probeerde hij ging niet aan dit probleem hadden we al een paar keer gehad thuis maar na een klein rondje fietsen ging hij dan wel aan dus het noodnummer van HMC gebeld de telefoniste zou een monteur bellen en die zou dan kontakt met ons opnemen en na een half uur werden we weer door de telefoniste gebeld en er werd doodleuk gezegd dat dit geen spoed was omdat we op de camperplaats stonden stom we hadden gewoon 100 meter verder moeten gaan staan we waren dus om het maar netjes te zeggen not amused.

Na nog een half uurtje toch weer geprobeerd en ja hoor het wonder is geschied hij doet het dus toch nog lekker even fietsen eerst naar Cuijk waar we nu eens verder lopen dan het rondje wat we al eerder hebben gedaan en achter de mooie kerk die Cuijk rijk is kwamen er achter dat die pal aan de Maas ligt daarna een rondje over het oude kerkhof waar een beeldentuin was ingericht en toen weer naar het winkelcentrum waar we op het marktplein bij een restaurant heerlijk op het terras van het zonnetje en de lunch genoten.

Na de lunch op weg naar de overdekte markthallen we dachten dat het dichtbij was maar dat was dus niet zo we moesten nog een stuk fietsen en kwamen in Katwijk ( nee niet in Zuid Holland) daar op een industrieterrein zagen we de hallen ik bleef met Takkie buiten wachten tot de dames klaar waren en rond 16.15 uur fietsen we weer terug richting de camperplaats via de touristische route mooi langs het meer en Takkie kon lekker even lopenom 16.45 uur waren we weer bij de camper en kon de radio aan op radio bontekoe voor het verzoekprogramma van DJ Alibi ondertussen had Elly zuurkool gemaakt dus eten en muziek luisteren en nog een potje klaverjassen en om 20.00 uur gingen de dames netflix kijken op mijn macbook en ik darten in bed op de tv kijken hihi goed verdeeld en zo was de zaterdag ook weer voorbij.

Groetjes,

Elly, Anneke & Jan

1. Tania Mereboer:
    18 november 2018
    Die fiets weet wat, en de service helemaal pet. 😭😭
    Gelukkig alles weer goed en genoten van de dag. 👍👍👍