Vandaag lekker weer op pad

22 december 2018 - Ens, Nederland

Gisteren nog een drukke dag gehad in de Huesmolen en laat thuis en vanmorgen weer vroeg wakker eerst maar naar Mis summer murders gekeken en daarna toch weer weggedommeld tot dat de wekker ging en na 2 x te zijn afgegaan ben ik er maar uit gegaan om te douchen en koffie te halen om daarna nog een kwartiertje lekker in bed te liggen.

Nadat we beneden waren en de tandjes hadden gepoetst ging ik met Takkie lopen en heeft Elly de laatste spulletjes in de camper gezet zodat als ik terug was we gelijk konden vertrekken.

De eerste stop was Deen voor wat kleine boodschappen en daar kwam ik Coby en Jan nog tegen, daarna opweg naar Ens in de Flevopolder waar we 2 dagen zullen blijven we zitten nu al weer klaar voor 2 uurtjes DJ Alibi op radio Bontekoe wat om 17.00 uur begint.

Als we morgen nog wat gaan doen komt er weer een verslag.

Groetjes Elly & jan

1. Marja:
    22 december 2018
    Haiiiii nou wij zijn weer aan het schilderen. En hebben een bakkie thee. We zouden bruinebonen soep gaan eten maar dat veranderd zomaar eens. Grote stuk spek uit onze oven en vers gebakken brood uit de broodbakmachine beetje roomboter. En we zijn ook weer klaar. Fijne avond. 👋👋👋💋
  2. Jansens:
    22 december 2018
    geniet er maar lekker van toppers dikke Kus van ons