1e & 2e kerstdag

26 december 2018 - Grave, Nederland

Zoals ik al schreef hadden we kerstavond bij Anneke doorgebracht en thuis geslapen, op 1e kerstdag kwamen Marije ,Ivo, Silcie, Loes & Bert om 10.00 uur naar ons toe en dronken we eerst een bakkie koffie voor we naar Gewoon Lekker gaan om te brunchen en natuurlijk was het weer gewoon lekker zo als gewoonlijk daarna weer naar het Gerritsland noch even uit zakken en toen ging iedereen weer naar huis en wij stapte in de camper om naar Zaandijk te rijden waar we de nacht door zullen brengen op de camperplaats vlakbij het station het was geen bijzondere plek maar goed genoeg om te overnachten er stonden nog een Italiaan en later is er nog een Spanjaard bij gekomen en een stuk of 3 oude campers van ( denk ik) mensen uit de buurtwe lagen vroeg op bed het was wat frisjes want ik kon de kachel niet aanzetten want de accu's raakte snel leeg later keek ik hoe lang we die al weer hadden en dat is 5 1/2 jaar dus dat worden van het voorjaar 2 nieuwe huishoudaccu's.

2e Kerstdag

Vanmorgen om 8.15 uit bed en even wassen enz en Elly ging koffie zetten en ik de isolatiedeken voor het raam weg halen en de schotel opruimen en rond 9.15 uur reden we op weg naar Uithoorn naar Daan, Nor en de jongens waar we gaan ontbijten samen met hun en Joop & Hetty, er was weer genoeg van garnalencocktail tot chocopasta en verschillende broodjes.

Na het verlaate ontbijt nog even kletsen en om 13.15 uur reden we naar Grave waar we willen overnachten maar wat een pech het plekje bij het arsenaal waar ook stroom is was al bezet dus op naar het plekje bij het Kazemattenmuseum en daar konden we nog staan het is nu15.00 uur geweest en alles is klaar dus we gaan weer lekker uitzakken en een kerstfilmpje kijken.

Met de allerbeste kerst groet van Elly & Jan en Takkie

1. Elly wilmans:
    Heel gezellig allemaal nog een fijne 2de kerstdag en lekker relaxen 🎄🎑
  2. Elly:
    26 december 2018
    Heerlijk jij en ikke en takkie
  3. Ge:
    26 december 2018
    Hele fijne reis en gezellige dagen gewenst 🥂🎉🎄🍾👍🏻
  4. Tania Mereboer:
    26 december 2018
    En dan is het koud als het Electra de kachel niet doet draaien. Maar lekker onder de dekens.
    Fijne dagen gehad zo te lezen en geniet er maar fijn van
    Groetjes 🎅🥂🎄🌻🥂🎅🎄🎄
  5. Alie:
    26 december 2018
    het waren dus weer leuke dagen ,zoals ik lees .Geniet er nog maar van tis zo weer voorbij .Gr uit Hoorn
  6. Marja:
    27 december 2018