Dag 2 in Nuis

9 augustus 2019 - Nuis, Nederland

Vanochtend lekker lui de broodjes werden om 9.00 uur bij de camper gebracht en het weer nodigde ook niet uit om lekker buiten wat te doen, koffie had ik wel al gezet en daar hadden we er al 2 van gehad het was met de hand geztte koffie want we hadden zonder stroom gestaan en dat was goed gegaan ik denk zelfs als de zon goed schijnt dat we het wel 5 of 6 dagen volhouden alleen moeten we nog wel een omvormer kopen want we kunnen niets op laden dus dat is weer voor de volgende keer.

Nadat de broodjes waren gebracht ging ik eruit wassen en met Takkie lopen en daarna genieten van de nog warme broodjes lekker hoor het was inmiddels al tegen 11.00 uur en Elly wilde toch wel even naar de Groningse Noppes die ze had gezien en na wat morren zei ik ik ga wel mee dus de fietsen eraf en wat denk je doet die klote fiets het niet het display werkt niet meer maar schrik niet het was niet de Fiets van Elly maar de mijne dus Stella gebeld ze konden helaas niet voor een monteur zorgen vandaag maar in Leek zat een winkel van hun met een werkplaats en dat was maar 7,5 km hier vandaan ik kon daar om 15.30 uur terecht dus de afspraak maar gemaakt, Elly ging nu alleen op pad met regenpak aan want het weer was slecht en rond 14.15 was ze terug dus snel even een broodje en ook maar het regenpak aan want ook nu regende het nog en op weg naar Leek deed het display  het nog steeds niet maar tot mijn verbazing werkte de ondersteuning wel gewoon dat viel dus mee en rond 15.00 uur stond ik in de winkel en om 15.15 uur aan de koffie in de werkplaats de monteur een aardige man verving het display voor een test display en ja hoor die deed het dus de mijne  was gewoon kapot een nieuwe werd er gepakt en alles werd nog even nagelopen hij stelde nog wat instellingen bij en klaar was Jantje ik kon weer naar de CP met nog steeds het regenpak aan want ook nu was het niet droog alhoewel het was wel minder hard gaan regenen.

Weer terug bij de camper eerst maar met Takkie op pad want die moest er uit en daarna koffie met gebak en lekker even op de computer kijken naar een sunblocker voor de cabine want ondanks de prachtige remis-verduistering hebben we wel gemerkt met erge hitte dat er toch wel erg veel warmte via de cabine ramen naar binnen kwam ook heb ik een nieuwe TV besteld voor thuis in de slaapkamer want 1 dag voor we op vakantie gingen zei die doe het zelf maar en zo oud was tie nog niet pas een jaar of 12 verder weinig meer gedaan, het weer was goed opgeknapt en er zaten weer mensen buiten voor de camper, Elly ging optijd naar bed want ze had pittig last van de rug ik heb nog naar foxsport gekeken de graafschap- cambuur en zit nu te wachten op darten als ik het tenminste vol houd want dat begint pas om 23.00 uur.

Voor iedereen een goede nacht en tot morgen.

1. Tania Mereboer:
    9 augustus 2019
    Wat een toestanden bij jullie, het ene gemaakt het andere stuk, maar toch alles weer heel.
    Sterkte Elly dat het morgen minder pijn mag zijn. Trusten luitjes
  2. Elly wilmans:
    9 augustus 2019
    Drukke dag tjonge jonge lekker bezig ik zeg welterusten slaap lekker groetjes
  3. Ina Soering:
    10 augustus 2019
    Wat een prachtige plek zitten/ staan jullie. Nou weer een enerverende dag en hopen, dat de ellende met de fietsen nu eens over is. Nog heel veel plezier alhoewel er niet veel betere dagen(lees regen) worden voorspeld. Groetjes en geniet
  4. Elly:
    10 augustus 2019
    Ik heb zoeen goedr pil van de huisarts gekregen top maar die moet ik smorgens in nemen en dan is het 8 uur savonds en dan moet ik het zelf weer doe dud meestal met een boek naar bed ook heerlijk 👍👍👍😘
  5. Marja:
    10 augustus 2019
    Alles weer klaar en gemaakt ben ik blij voor jullie. En Elly lekker lezen en een pil erin. Veel plezier 😘😘😘😘