Van Prince George naar Smithers

9 augustus 2018 - Smithers, Canada

Na het ontbijt wat erg goed was in het Ramada plaza hotel lieten we de auto door de valet parking ophalen en haalde wij de koffers naar beneden en checkten ons uit, toen de auto werd voorgereden laden we de koffers in en gingen we voor de rit van 371 km wel bij de receptie nog even gevraagd over de bosbranden maar het enigste waar we last van konden hebben was de rook en dat er veel werkzaamheden waren aan de weg dus na het voltanken van de auto gingen we op weg.

Na een tijdje kon je inderdaad zien dat de rook meer en meer werd maar we hadden er verder geen last we reden langs Vanderhoof, Fort Fraser, Fraser Lake, Burnslake, Topley, Houston en Telkwa en onderweg nog een vertraging van een half uur gehad door de weg werkzaamheden en natuurlijk nog een stop voor de lunch en om 15.15 uur kwamen we bij het hotel aan en na het invullen van de formulieren konden we naar de kamers, we hoorde van de receptie dat er veel aanvragen zijn voor kamers voor mensen uit de buurt waar alles van verbrand is.

Nadat we lekker even tot rust gekomen zijn wandelen we even het dorpje in er is niet heel veel maar lekker even de benen strekken voor het eten is ook lekker het is nu 20.45 uur nu hier en ik ben lekker met mijn reisblog bezig en Elly ligt Midsummer murders te kijken.

nog 10 dagen en dan zijn we alweer thuis het gaat allemaal erg snel als je veel plezier hebt.

groetjes van ons vieren

1. Elly:
    10 augustus 2018
    Lekker met de beentjes op een heel groot bed mooi dom kijken 😘😘😘
  2. Luuk:
    10 augustus 2018
    Het wel snel Jan maar in 10 dagen kunnen jullie nog veel beleven en zijn er nog tien reisverhalen waar de mensen naar uitkijken....heel veel plezier nog voor Julie.
  3. Tania Mereboer:
    10 augustus 2018
    Zo, dat was weer een mooi ritje door het mooie grote land.
    Die ene foto met Elly en Joke, Elly haar oor tegen het tasje van Joke, kwam daar het geluid uit.🤣🤣.
    Geniet weer luitjes en pas aftellen bij dag 3 hoor, nu nog niet hoor veel te vroeg.
    Mooie dag vandaag. En Joke haar bord met salade ziet er heerlijk uit.
  4. Elly wilmans:
    10 augustus 2018
    Ja familie de tijd gaat snel maar dat komt jullie zijn een rond trip aan het doen. Het is wel een belevenis. Groetjes van mij 💞😘
  5. Michelle:
    10 augustus 2018
    Mooie verslagen hoor. Veel nieuwe dingen zien en lekker eten lees ik. Veel plezier nog 😘
  6. Marja:
    11 augustus 2018
    Het gaat idd heel snel. Leuke foto’s weer ...👍 hoe is het weer bij jullie ?? Het ziet er wel bewolkt uit op de foto’s. Maar de korte broek is nog aan !! Dus het zal meevallen. Hier is het nu goed te doen 23/25 graden. En nu 2 dagen beetje storm en wind regen dus heerlijk alles is afgekoeld ... we slapen weer als een malle .... dikke kus en groetjes. 💋😘👍