Vandaag weer verder naar Herford

27 juli 2019 - Herford, Duitsland

Vandaag gaan we verder we verlaten het mooie plekje aan de Monhesee en gaan niet naar Bad Salzuflen zoals gepland want we kunnen Takkie niet alleen laten in de camper om naar de zoutwater baden te gaan het is nog veels te heet dus gaan we naar Herford waar we mooi langs de rivier kunnen fietsen maar vandaag niet het is een relax dagje 100 km rijden en dan zijn we er.

Als we daar aankomen is het een grote aparte plek met hagen en alle voorzieningen zoals stroom water en sanistation en dochen en toilet mogen we in het grote subtropische zwembad genaamt H 20 nadat we ons hebben geinstalleerd gaan we eert maar een bakkie doen en daarna haal ik mijn fiets eraf om wat boodschappen te doen bij Rewe,

Na de lunch nou ja een soort fricandellenbroodje gaat Elly evn plat want ze heeft het even gehad ik lees daar in tegen mijn 2e baantjerboek uit in 3 dagen ook lekker, toen ze weer wakker was hebben we een stukje gelopen in de schaduw van de bomen dat was wel lekker daarna weer lekker niets doen dus valt er vandaag verder weing te vertellen alleen dat de satelliet schotel het niet meer doet waarschijnlijk moet hij opnieuw geinstalleerd worden vanwege dat gedoe met de accu maar we zien wel  voor iedereen een goede nacht gewenst en tot morgen.

Elly, Jan & Takkie

1. Loes Ursem:
    27 juli 2019
    Mooi plekje dus weer. Ik hoop voor jullie dat het ook wat afkoelt. Wel zo prettig als je lekker wil slapen.
  2. Tania Mereboer:
    27 juli 2019
    Kaartje eruit en alles uit, dan weer opnieuw opstarten en kaartje erin doen
  3. Elly wilmans:
    27 juli 2019
    Even een rust periode inlassen 🛏🛏 groetjes
  4. Alie:
    Goed bezig .
  5. El en rene:
    28 juli 2019
    lieve jan en el nog veel plezier in t schoene duitsland!!!wij hadden deze wk 44 gr😣niet te doen blij dat ff afgekoeld is😘
  6. Marja:
    7 augustus 2019