Vandaag naar Chateau-Thierry

8 januari 2017 - Château-Thierry, Frankrijk

Vanmorgen lekker lui om 8.30 uur opgestaan gewassen en de hond uitgelaten en na terugkomst had Elly het ontbijtje gemaakt daarna de spullen weer opgeruimd de isolatie deken voor de ramen was een beetje een probleem want er lag allemaal zand en steentjes op de grond dus zo goed als mogelijk op de cabine opgevouwen en over een hek gelegd daarna nog even afgeveegd met een handoek en hop naar binnen en rijden maar.

Zo als ik al eerder had gezegt geen tolwegen meer maar het viel niet echt mee omdat de wegen binnendoor heel veel rotondes hebben en het was op sommige plaatsen heel mistig maar er viel wel veel meer te zien als de mist weg was onderweg nog even gestop om de inwendige mens te versterken en om te tanken hopelijk de laatste keer in Frankrijk want die weten van prijzen. Om 14.45 uur kwamen we bij de camperplaats aan alle voorzieningen aanwezig en dat kost € 12,00 per dag incl elektra.

Nadat we de camper hadden neergezet gingen we eerst bij de mac wat eten en daarna ging Elly douchen en ik ging de tanken legen en vullen onderweg naar de laad en losplaats was ik het een en ander verloren uit de garage daar kwam ik later achter toen er een fransman naar mij toe kwam en het mij liet zien ik bedankte hem en heb snel de spullen opgepakt daarna ben ik lekker gaan douchen en hebben we heerlijk tv gekeken en op internet gezeten.

1. Daan:
    9 januari 2017
    Leuk! Ben ik ook meerdere keren geweest voor de champagne