paas zaterdag

31 maart 2018 - Wilp, Nederland

Vannacht om 4.30 uur werden we wakker van een oorverdovende knal en later nog 1 maar dan iets zachter snel de verduistering open en kijken maar we zagen niets en hoorde geen sirene's dus maar weer slapen en we werden om 8.30 uur wakker Elly ging Takkie uitlaten en ik zette koffie daarna op naar de caravan van Erna en Andre om te ontbijten.

Om 11.30 op de fiets naar Deventer we hadden het weer toch mee het was heerlijk om te fietsen Deventer was ongeveer 8 km fietsen dus goed te doen, de fietsen neer gezet en op naar de markt maar eerst een cappuccino en koffie op een terras.

Na de koffie een rondje over de markt waar we nog een döner of een turkse pizza hebben verorberd en door de bekende straatjes van het Dickens festijn gelopen daarna weer terug naar de fietsen maar eerst een nieuwe oven gekocht voor in de camper daarna nog lekker buiten gezeten en toen het te kil werd in de voortent.  en zo was dag  3 ook alweer voorbij.

1. Tania Mereboer:
    31 maart 2018
    Leuke foto’s .
    Geen kouwe thee en koffie.
    Fijne avond en trusten voor straks.
  2. Alie:
    1 april 2018
    Hoi,leuk om te lezen dat het weer mee helpt,dan is alles toch wat leuker.Volgend weekend 20 gr ,ja ,ja ,dat wordt lekker buiten zitten hier ook .Veel plezier en ik hoor weer wat van jullie.GR,Alie