alweer dag 2

30 maart 2018 - Wilp, Nederland

Vannacht goed geslapen en lekker relaxt wakker geworden wat doet het weggaan met de camper je toch goed. Elly ging eerst met Takkie lopen en daarna kreeg ik koffie en een broodje op bed rond 10 uur gignen we naar de caravan van Erna en Andre waar even later ook de rest naar toe kwam.

We hadden besloten om naar Twello te fietsen en naar de markt te gaan na een half uurtje fietsen kwamen we daar aan de fietsen neergezet en wandelen maar, na een rondje over de markt kregen we lootjes voor het rad van fortuin omdat de markt 40 jaar bestond dus nog heel even wachten en nog maar even een klein rondje en om 13.15 uur begon de trekking en ja hoor Andre had prijs een waardebon van 4 euro na veel trekkingen van 4 euro werd de hoofdprijs 40,00 euro getrokken 1 draai niemand melde zich daarna nog 2 keer en nog steeds niet dus de 4e keer nummer 38 en ja onze Ge had de hoofdprijs en dat had hij aldoor al gezegd en nu maar op naar een lunchroom om wat te eten.

We namen plaats en moesten even wachten tot we werden geholpen en toen we mochten bestellen werd er gezegd dat we eerst wat te drinken mochten bestellen en dan kwam ze later terug voor de rest want het was wat druk ( 20 mensen) dus oke dan maar even wachten toen de bestelling kwam was de cappuccino lauw en de thee van Erna was gewoon koud.

Ik bracht de thee terug en ze wilde wel een nieuwe maken maar we hadden besloten om maar naar de campers te gaan we hoefde alleen de koffie en cappuccino te betalen en de cola kregen we gratis en na te hebben betaald gingen we opweg naar de fietsen en weer terug naar de campers.

Rond 16.00 uur kwamen Saskia , John en Cheyenne er aan daarna lekker nog buiten gezeten en om ongeveer 18.00 uur gingen Erna en ik naar snackbar de Pitstop in Den Wilp maar oh jee die was gesloten dus op zoek naar een andere in de buurt maar waar we werden heengestuurd was helemaal niets dus maar even gevraagd aan een voorbijganger die stuurde ons naar snackbar Kokkie in Twello een goede keus het was er erg druk maar het ging er erg snel en om 19.15 uur zaten we in de voortent te eten het smaakte goed Elly had nog wat goulash warm gemaakt daarna nog een koppie koffie en lekker even zitten en nu even aan mijn reisver

1. Tania Mereboer:
    31 maart 2018
    Wat fijn he Jan met de camper weg geniet allemaal lekker .
    Wij gaan de hele week met hemelvaart ben er wel aan toe.
    😂😂😂😂😂