nog even een weekendje weg

31 mei 2018 - Schelluinen, Nederland

Donderdag 31 mei.

Vandaag tot 12 uur werken en dan snel naar huis want we hadden besloten om er nog even op uit te gaan want het weer is nog zo lekker rond 12.30 rijden we Hoorn uit richting Giessenburg onder de rook van Gorichem hier blijven we tot zaterdag en dan gaan we richting Uithoorn onderweg flinke stortbuien gehad rond 14.00 uur kwamen we op de camperplaats van de familie de Groot aan het is en voormalig boerenbedrijfje met 5 camperplaatsen het ziet er leuk uit we zijn op dat moment de enigste camper.

Nadat we de camper hadden neer gezet was het toch weer flink warm dus de luifel uit en daar de sunblocker aan gezet zodat we uit de brandende zon konden blijven Takkie was in haar nopjes want er liepen allemaal kippen in het rond dus goed opletten.

Na het skottelen nog lekker even op de fiets uitwaaien en op de terugweg nog gestopt bij ijsboerderij den Boer voor een heerlijk ijsje en bij terugkomst nog gezellig even koffie gedronken met de familie de Groot kon ik gelijk mijn melkopschuimer proberen en die werkte prima.

Elly ging lekker op bed tv kijken en ik met de laptop kloten en later naar het darten kijken en daarna heerlijk slapen want het was lekker afgekoeld.

1. Jansens:
    1 juni 2018
    lekker geniet er maar van