dag 3 richting Uithoorn

3 juni 2018 - Noordeinde, Nederland

Vandaag vertrekken we weer uit Giessenburg en richting Uithoorn om bij het nieuwe huis van Daan & Norman te kijken de aannemer is al druk bezig geweest ook goed nieuws over het oude huis dat is ( als het goed is) verkocht 4 juni word het voorlopig koopcontract gesloten dus nog even duimen maar we gaan van het positieve uit.

Na een ritje van ongeveer 70 km en het laatste stuk over allerlei smalle wegen komen we bij Zevenhoven aan maar volgens tomtom moesten we door en kwamen we even verder in Noordeinde en ja hoor daar lag de camperplaats we werden ontvangen door een vriendelijk jongedame en kregen een plekje op een verhard stuk nu eerst maar even het stroom en toen de fietsen eraf en op naar Uithoorn.

De fietsroute naar Uithoorn was erg mooi over mooie fietspaden en door leuke dorpjes zo ook de Kwakel waar wij ooit nog eens nieuwe frituurovens hebben gekocht bij de Kuiper maar die hebben we niet gevonden na zo'n 8,5 km kwamen we bij het nieuwe huis aan en daar waren ook Hetty & Joop en hebben we eerst de verbouwing bekeken en toen aan de koffie.

Het werd lunchtijd Hetty & Joop gingen naar huis en ik ging naar Deen ja een bedrijf uit Hoorn in Uithoorn snel wat voor de lunch gehaald en toen weer de helle 600 meter terug naa

1. Daan:
    3 juni 2018
    Was een heel fijn weekeind pap en mam 😘