Op naar Nederland

6 augustus 2019 - Blijham, Nederland

Vandaag gaan we weer naar ons eigen landje maar eerst in Bunde nog een stop voor wat boodschappen en om te tanken maar dat tanken werd een ie desilusie toen ik de grens overkwam daar was de diesel 8 cent per liter goedkoper nou ja dat was 3,20 te veel betaald 😂. Om 12 uur reden we de camperplaats op we waren hier al eens eerder geweest met Nora en Gerrit en er was een en ander veranderd er stond een nieuw ontmoetings gebouw en hij was bezig met de toilet gebouwen op te knappen en de meeste industriele hennep was weg rond de camperplaats de camper neergezet en even naar het gebouw om te betalen en muntjes te halen om te douchen en daarna een broodje en de fietsen eruit want we willen toch nog een stukje fietsen en nog even Oude Pekela in naar het winkelcentrum om koffiemelk te halen en ja hoor we kwamen terug met andere boodschappen maar geen koffiemelk die morgen dan maar halen.

Onderweg hebben we nog een paar druppels regen gehad maar dat stelde niets voor bij terugkomst lekker een bakkie koffie en nog even zitten later ging Elly nog even plat en ik heb nog lekker wat gelezen, toen Elly weer wakker was is ze pannenkoeken gaan bakken en hebben we die lekker genuttigd daarna heb ik afgewassen en hebben we nog een spelletje triktrak gedaan maar gingen toch weer naar binnen en zijn we gaan douchen   en hebben we nog een bakkie gedaan en hebben we nog wat tv gekeken en Elly ligt nu lekker te lezen op bed en ik heb weer tijd voor mijn blog bij te werken.

Groetjes vanuit Blijham Groningen

1. Nora:
    6 augustus 2019
    welkom terug in Nederland en ja waren ze de boel aan het verbouwen.
  2. Tania Mereboer:
    6 augustus 2019
    Klinkt weer als vakantie vieren.
    Vooral zo doorgaan. 🤪🤪
  3. Gerda:
    Welkom in nederland.
    Het weer is lekker hier maar kan beter.
    Dus neem die zon mee
  4. Paul:
    De Hoornse kermis roept zeker ? 👍😂
  5. Elly:
    7 augustus 2019
    Nee hoor Paul we komen met lappendag aan het eind van de middag thuis als alles is afgelopen.
  6. Hennie Vleugel:
    Ook weer fijn om in Nederland te zijn. Fijne dag nog 💋
  7. Elly:
    7 augustus 2019
    Zo op naar de volgende plek🚴🏽‍♀️👍
  8. Marja:
    7 augustus 2019
    Yeeeee weer thuis waar je huisje woont.
    Nog fijne dagen 😘😘 is wel stil hoor op de buurt 🤣😂🤣😂🤣.