Op naar onze laatste stop in Duitsland

4 augustus 2019 - Detern, Duitsland

Vanochtend gaan we naar onze laatste Duitse CP voor deze keer namelijk Detern daar kunnen we wassen het is ongeveer 120 km rijden dus ongeveer 1 1/2 uur maar onderweg toch nog even een stop om een klein beetje te tanken want langs de snel weg is het 10 cent per liter duurder en dan dinsdag maar volgooien de diesel kost in duitsland ongeveer 1,22 scheelt toch weer. Om 11 uur zijn we op de camperplaats en we hadden nog een mooi plekje want het was er erg rustig er was 1 domper we konden nog niet wassen want het informatie kantoor is dicht en gaat maandag om 8.30 uur open dus dan maar weer naar de camper en toch nog even de schotel proberen en die heb ik stopgezet bij het luik in het slaapgedeelte en ja hoor na wat morrelen aan de draad had ik weer beeld en toen de fietsen eruit en na een broodje springen we nog lekker even op de fiets het is nog mooi weer en na zo,n 20 km gefietst te hebben zijn we weer terug op de CP dus eerst een bakkie en dan lekker even languit.

Om 18.00 uur komt er een juffrouw voor het stageld maar dat hadden we al betaald in het restaurant naast de camperplaats maar wel kon ik 2 tickets kopen voor wifi want het gewone internet is erg slecht geen 4G maar E dan dus maar betaalde wifi kostte voor 2 tickets 2,00 dus dat viel mee na het eten een bakkie koffie en gaan we lekker even douchen daarna nog even tussen kunst en kitch kijken en gaat Elly op bd liggen om wat te lezen nu nog even hart van nederland kijken en dan ook de oogjes toe.

Groetjes van ons uit Detern

1. Elly wilmans:
    5 augustus 2019
    Ja Jan het gaat hard voor je het weet is de vakantie voorbij geniet er nog even van groetjes 🏜🌤