extra weekendje weg

18 januari 2019 - Den Helder, Nederland

Vrijdag 19 januari gaan we nog even weg tot zondag maar eerst gaat Elly met Joke naar een welnesse centrum in Wervershoof van 10.00 uur tot 14.00 uur en ik rij daar dan naar toe rond die tijd.

Na het inruimen van de camper nog even een douche genomen en dan op naar HN80 om een nieuwe gasfles te halen bij Winder en daarna rij ik naar Wervershoof waar ik rond 13.40 uur aankom dus nog tijd om een rondje met Takkie te doen en na dat we terug waren kwam Frans er ook aan want die kwam Joke halen en rond 14.15 reden we . richting Den Helder om op de camperplaats Willemsoord te gaan staan de keus was hier op gevallen omdat als het slecht weer was we nog naar de bioscoop te gaan wat op het zelfde terrein is en we dachten dat de fiets van Elly nog niet terug zou zijn maar die was er wel nou dan konden we bij knap weer mooi nog even fietsen.

Na aankomst alles klaargemaakt zoals de isolatiedeken voor de cabine de schotel aangesloten muntjes  en stageld betaald en de schotel aangesloten en toen lekker even gaan lopen wat boodschappen bij de dekamarkt en de telefoon van Elly laten maken want die had ze vanmorgen stuk laten vallen.

De avond verliep lekker rustig na wat TV kijken Takkie er nog uitgelaten en om 21.30 lekker op bed naar droomhuis gezocht gekeken en daar heerlijk geslapen.

1. Marja:
    19 januari 2019
    Helemaal leuk nog even weg 👍 en Elly haar fiets weer klaar nou dit is weer een heerlijk weekend. 🥰😘💋
  2. Alie:
    19 januari 2019
    Lekker er nog weer op uit ,de wegen zijn nu nog goed .Geniet er lekker van …...
  3. Elly:
    19 januari 2019
    En lekker een hapje en sapje ergens ondrreeg
  4. Tania Mereboer:
    21 januari 2019
    Beetje laat, maar had een druk weekje achter de rug.
    Ondanks alles toch genoten., en heerlijk gehad in Wervershoof??? 😘😘