zaterdag 19 januari

19 januari 2019 - Den Helder, Nederland

Vannacht heerlijk geslapen en de kachel zachtjes laten branden dus was het lekker toen we uit bed kwamen om 9.00 uur dus eerst wassen tandjes en een rondje met Takkie en een kopje koffie  en daarna de fiets er af en naar de telefoonwinkel om Elly haar telefoon op te halen maar oh jee de winkel was nog niet open dus eerst maar even een sjaal gekocht en nog een keer terug maar nog steeds niemand dus maar weer naar de camper om een broodje te eten en dan straks maar weer terug.

Na het ontbijt Elly haar fiets er maar uit en op naar de telefoonwinkel en ja hoor hij was open maar de telefoon nog niet klaar dus nog een kwartiertje geduld en toen was hij klaar en daarna op de fiets om lekker een ritje te maken we wilde eerst naar Texel maar hadden besloten om richting Fort Kijkduin te fietsen en daar een tussenstop om de accu van Elly haar fiets op te laden want die ging met de stijle hellingen en de kou wel erg snel naar beneden en bij restaurant Storm aan zee lekker doorgewarmt accu en buikjes weer vol en daarna weer op pad en later weer terug naar Den Helder maar eerst naar de veerhaven kijken voor we naar de camperplaats gaan om weer lekker door te warmen in de camper.

Later allebei even een tukkie zij in bed en ik ben op mijn stoel in slaap gevallen en we werden om 16.30 uur weer wakker dus precies op tijd voor DJ Alibi onder de muziek door een soepje met brood en na afloop nog een wandeling over Willemsoord gemaakt waarna we weer lekker ons eigen terug trokken in de warme camper.

1. Tania Mereboer:
    19 januari 2019
    Geweldig daggie en mooi genieten van het zonnetje. Trusten voor straks
  2. A3:
    19 januari 2019
    Was heerlijk weer op de dag. 🥳
  3. Marja:
    21 januari 2019
    Leuke foto’s. En takkie zit in een dekentje gewikkeld. Zal wel erg frisse wind staan. Heerlijk. 😘