Dag 2 in Herford

28 juli 2019 - Herford, Duitsland

Vanmorgen was een luie ochtend om half 10 heb ik Liesabeth gewekt met koffie en toen een ontbijtje en de rest en om 10.15 uur zetten we op de fiets eerst richting het stadscentrum daar wat rond gefietst en wat foto’s gemaakt.

Daarna fietsten we naar Bielefeld-Barg waar we een stop maakte om iets lekkers te nuttigen Elly nam ICE- Coffee en ik een milkshake en een flesje fanta het was ondertussen al bijna 1 uur en de lucht begon te betrekken dus we gingen maar weer op de terugweg.

Eenmaal weer op de camperplaats was het daar weer erg warm en volop zon dus we pakten de fietsen weer  en fietsen naar zoals wij het noemen de Draafsingel want daar lijkt het op even later haalde ik de 2 stoelen en hebben we daar nog heerlijk gezeten .

Ik had nog pech met mijn fiets want er brak een spijl af waar mijn voorspatbord mee vast zat en die sloeg dubbel gelukkig fietste ik niet hard en bracht hem weer in het fatsoen en later heb ik hem er maar afgehaald.

Nu heerlijk op bed met de ventilator nog aan Elly slaapt al het is nu 21.37 uur ik blijf nog maar even wakker alles staat al weer in de camper morgen gaan we weer een stukje noordelijker.

tot morgen alle lezers en bedankt voor de reacties vind ik erg leuk.

1. Elly wilmans:
    28 juli 2019
    Ook alweer voorbij voor straks welterusten slaap lekker 🛏🌝
  2. Marja:
    28 juli 2019