Boskoop

8 november 2019 - Hoorn, Nederland

Vanmorgen rond 7.45 uur wakker en eerst maar de kachel aan want het was 4 gr en koffie water opgezet daarna nog even wachten tot het lekker warm en het water kookte maar ohh wat een pech we hadden we geen gewone koffie mee alleen Nespresso dus dat werd thee nou ja ook niet erg. Hierna op weg naar Boskoop en weer hadden we een mooie rit binnendoor en wat wonen sommige mensen daar prachtig, na een uurtje kwamen we op de camperplaats en we werden welkom geheten door de vrouw des huizes en ze had gelijk wat informatie mee en ook de WiFi code we zetten de camper op een mooi plekje vlakbij een WiFi versterker en daarna op de fiets maar eerst kwamen we er achter dat Elly de opladers van de fietsen was vergeten dus geen lange tochten maar kleine stukjes in de buurt nou ja we komen hier nog wel terug om wat verder te fietsen dus nu maar op naar Boskoop voor wat boodschappen daarna naar de camper om te lunchen en dat deden we buiten in het zonnetje en dat op 8 november heerlijk. Elly ging bezig met een loper die we al hadden op het West in 1975 en mijn moeder daarvoor al en nu ligt hij in de camper voor de wintermaanden. Net de maaltijd van de bon van de postcodeloterij op het was spaghetti geworden met nep gehakt maar het smaakte best. Nu lekker met de beentjes op de bank en Tv kijken.

1. Marja:
    11 november 2019
    Jammer van de batterij oplader van de fiets.
    Ben blij dat jullie zo heerlijke dag hebben gehad. En natuurlijk met het zonnetje 😘😘😘😘