Vandaag naar camping Villanova park

3 januari 2017 - Vilanova i la Geltrú, Spanje

Helaas geen bakker vandaag want Ger en Tanja zijn vanmorgen al vroeg vertrokken naar hun volgende bestemming dan zelf maar naar de bakker en ik zag dat Ge ook al vertrokken was. Na het ontbijt het elektra opgeruimd en konden we vertrekken een rit van ruim 400 km.

Na eerst getankt te hebben gingen we op pad en na nog 2 stops kwamen we rond 15.00 uur aan op de camping het is een vrij grote camping en erg mooi na het inschrijven werden we naar ons plekje gebracht daar was ik niet erg tevreden over want ondanks de levererancier stonden we nog schuin dus even naar de receptie en gevraagd of we op de plek tegenover ons mochten staan die was redelijk vlak dat was gelukkig geen probleem.

Later nog even een stukje gelopen en een kopje koffie gedronken in het restaurant en daarna lekker gedoucht en wat gegeten. De schotel heb ik maar niet gebrobeerd we staan onder de bomen dus geen ontvangst maar wel hebben we genoten van de dvd van het zonnetje in huis om daarna lekker te gaan dlapen

1. A3:
    4 januari 2017
    Heerlijk,geniet maar van de heerlijke temperatuur. Het is hier brrrrrr regen en veel wind.