weer stapje dichter bij huis

15 augustus 2019 - Middenmeer, Nederland

Vandaag gaan we de afsluitdijk over en stoppen bij de nieuwe CP even buiten Middenmeer voor de laatste 4 dagen we blijven hier tot en met zondag maar wat een schrik bij het wegrijden hoorde we een vervelende pieptoon eerst dacht ik er staat nog een deur open maar nee en toen zag ik bij het starten dat er niet de 4 rondjes maar 4 streepjes stonden dat betekent als de wiede weerga olie  in . de motor gelukkig was er een benzinepomp vlakbij en na een litertje erbij was het over en zag ik ook de rondjes weer ik was al van plan geweest om de camper een kleine beurt te laten geven maar door al dat gedoe om de camper omhoog te laten keuren is dat er bij ingeschoten maar dat moet nu echt gebeuren.

Zonder veel oponthoud want ze waren nogal aan het werk aan de afsluitdijk en om 11 uur reden we de CP op we werden welkom geheten door de zoon des huize en die vertelde het een en ander over de CP ook vertelde dat zijn moeder vanmiddag nog wel even langs kwamElly ging op de fiets even naar RataPlan de Noppes van Wieringenwerf zeg maar.   Om 13.30 uur kwam de bazin en ze vertelde dat ze zelf ook een camper hadden en het zo hadden ingericht zoals ze dat zelf ook hadden gewild maar als we verbeter puntjes hadden hoorde ze het graag na nog wat koetjes en kalfjes gingen wij een broodje eten en daarna sprong ik op de fiets om naar Middenmeer te gaan ook nog even in de jachthaven bij de CP gekeken en daarna boodschappen gedaan bij de Dekamarkt bij terug komst zat Elly nog lekker buiten te tekenen en pakte ik er een stoel bij en ging ook even zitten maar dat was ook echt maar even toen begon het te spetteren dus maar naar binnen voor een koppie en wat later toen het weer droog was een rondje om met Takkie dat kon op eigen terrein.

Elly ging even liggen en ik ging wat spelletjes doen op de computer toen ze weer opstond ging ze een pizza makken 1 grote met een gedeelte met tonijn een gedeelte kip en een gedeelte salami en hij smaakte goed is toch wel lekker zo'n oven in de camper verder niet veel meer gedaan dan TV kijken en op de ipad/ macbook.

Ik denk dat ik zondagavond pas weer de laatse verslagen er op zet of we moeten iets beleven natuurlijk dus iedereen een fijn kermisweekend en tot zondagavond met het volgende verslag.

Groeten Elly , Jan en Takkie

1. Elly:
    15 augustus 2019
    Ja ik lig al kleerjes uit rn pyamaatje aan de groetjes
  2. Marja:
    Ahhhhhjjjjj.....helemaal top
    Jan dat je op tijd bent met de olie !!!!
    Nog lekker een paar daagjes genieten.
    Het weet is morgen weer beter. 😘😘😘😘
  3. Tania Mereboer:
    Trusten
  4. Riet Swinkels:
    15 augustus 2019
    Sorry niet veel reactie van mij maar ben 5 dagen met Michel en Jolanda naar Ieper geweest veel gefietst hoger dan de brug in Oosthuizen heel leuk geweest als jullie thuis kom ik gauw weer langs gr Riet
  5. Ina Soering:
    15 augustus 2019
    Mooi terrein en erg rustig zo te zien. Gelukkig op tijd met je olie en nu nog even de laatste dagen genieten.
  6. Elly wilmans:
    16 augustus 2019
    Genieten jullie nog maar lekker voor je het weet ben je weer thuis groetjes 🥳🌅👍🏼
  7. Gerda:
    16 augustus 2019
    Geniet nog van deze 4 dagen.