En dat noemen ze vakantie

5 augustus 2019 - Detern, Duitsland

Vanmorgen liet het zonnetje zich niet zien maar de temperatuur was wel goed na een kopje koffie uit het bedje en op naar het VVV kantoortje voor de CP want er moet was worden gedaan en daar moet de sleutel voor gehaald worden en om 9.00 uur draait de eerste was en na het ontbijt stond de hele camper op zijn kop want Elly ging de camper uitsoppen want daar was het echt weer voor.

Af en toe liet het zonnetje zich zien en gingen we een bakkie doen we zijn de hele dag bezig geweest en heeft het ook nog even hard geregend en hebben we 3 wassen gedraaid en gedroogd en om 16.00 uur haalde ik de laatste uit de droger en was alles camper en was weer schoon alleen de buitenkant van de camper nog niet toen een stukje lopen en dan krijgen we vanavond als diner een gekookt aardappeltje hadden we nog niet gehad daarbij worteltjes en doperwten en kipfilet en het smaakt weer lekker want na die erge hitte had je ook geen trek in warm eten.

Na het eten moest Elly eruit en ging ik afwassen en koffie zetten Elly ligt nu lekker te lezen op bed en ik zit naar we zijn er bijna te kijken, dit was onze laatste dag in Duitsland dan nog 1 1/2 week in Nederland was ook nog even in de war dacht dat ik morgen naar Hazenberg moest maar dat is woensdag dus nog even een tussenstop in Blijham voor Nora en Gerrit we stoppen bij die halve kip.

De groetjes uit Duitsland.

P.S. foto's komen er weer als we beter internet hebben

1. Tania Mereboer:
    5 augustus 2019
    Zo globetrotters alles fris en fruitig, heerlijk schoon bed.
    Geniet nog maar van deze fijne week die komen gaat temp. goed af en toe een bui.
    Er zat zeker iets in de lucht chalet aan de buitenkant bijna schoon alle ramen binnen en buiten schoon.
    Trusten straks.
  2. Daan:
    Alles weer fris en fruitig. Dikke kus van ons 😘
  3. Nora:
    5 augustus 2019
    Niet teveel kijken hoor naar die halve kip hahaha dan hoef je voorlopig geen kip meer
  4. Jansens:
    Lekker bezig kus uit Spanje
  5. Loes Ursem:
    6 augustus 2019
    Ach alles is weer schoon. Daar kun je best een vakantiedag voor opofferen. Verder weer lekker genieten en relaxen.
  6. Elly wilmans:
    6 augustus 2019
    Zo alles weer clean nu nog lekker genieten en de groetjes uit Hoorn
  7. Elly:
    6 augustus 2019
    Ja alles schoon dus nu weer op pad en vandaag aan de pannenkoeken groetjes
  8. Marja:
    7 augustus 2019