Vandaag weer naar huis

13 januari 2017 - Hoorn, Nederland

Gisteren heerlijk gegeten in Timmy's in Raamsdonkveer een daarna snel naar de camper want het was hondenweer gelukkig was het niet ver. Eerst de fiets van Elly in de garage en toen met Takkie wandelen nou die vond het ook hondenweer want ze had niet veel zin dus heel snel maar terug naar de camper en lekker onder de warme dekens de regen tikte op het dak en al snel vielen we in slaap.

Vanmorgen om 3 uur wakker dat krijg je als je zo vroeg op bed ligt na een uurtje draaien ging ik er uit maar niet voor lang vond het te koud en wilde de kachel niet hoger zetten want dat maakt dan toch wel een poosje een flink geluid Elly was naar mijn kantje geschoven en ik ging wat lezen maar al snel kreeg ik zware ogen en ben in slaap gevallen en om 7.30 uur werden we wakker in een witte wereld even de verwarming hoger en snel weer in bed om het journaal te kijken. Na het ochtend ritueel Takkie uitgelaten en daarna het ontbijtje ik had er geen spijt van dat ik gister de raam isolatie had opgeruimd want dat was nu niet leuk geweest.

Na het legen van de wc de schotel en de stroomkabel opgeruimd en de vuilwatertank geleegd afscheid genomen van de havenmeester en zijn vrouw en op naar Gorinchem om 2 glas in lood raampjes op te halen voor Rik en Winifred die ze op marktplaats hadden gekocht en ja wij kwamen er toch langs en om 10.15 uur stonden wij daar voor de deur en daarna op weg naar Aalsmeer waar we eerst de camper door de truckwash laten schoonmaken na het adres te hebben ingetikt gingen we opweg.

In Aalsmeer gekomen werden we door de Tomtom naar de veiling gebracht en geen carwash ohoh wat dom ik had Amstelveen in moeten drukken daarna waren we er al snel en konden we gelijk de truckwash binnen rijden vlug mijn fiets eraf en toen waren er al 3 man bezig met het voorwerk en het ging allemaal lekker snel met 20 minuten waren we klaar en was de camper weer mooi schoon de fiets er weer op en op naar de Aalsmeerderweg wat vlakbij was.

Bij Daan en Nor was nog niemand thuis dus liet ik ons er zelf maar in en even later kwam Mick er aan op de fiets en Hetty met Job en Liam en om 12.45 was Daan er ook Nor zit weer in Amerika voor zijn werk.

Na de lunch nog even een uurtje gezellig gezeten en toen opweg naar Hoorn waar we tegen 15.00 uur aankwamen voor de deur stond Ton Knol geparkeerd die met mijn nicht Dien is getrouwd en die haalde zijn auto weg zodat ik daar kon staan nog bedankt Ton,

We zijn ondanks dat we alles al zo veel als mogelijk hadden gesoorteerd nog wel even bezig geweest maar uiteindelijk maar rond 17.00 uur hadden we alles klaar Peter was ook al langs geweest voor de koffie.

Morgen de camper nog wegbrengen en dan zit de vakantie er weer op en maar weer wachten op de volgende.

In totaal hebben 4460 km gereden de camper heeft 1op 8,85 km gereden en we hebben € 278,73 aan tol betaald dit zal voor de zomer vakantie aanzienlijk minder worden want we gaan wel naar Frankrijk maar niet over de tolwegen.

1. Tania Mereboer:
    14 januari 2017
    Wat een vakantie hebben jullie gehad , daar kun je mooi weer op terug kijken .
    En niks wissen hoor want je reisvehalen waten weer leuk , maar dat komt omdat ikke bakker was .
    Dikke tuut .g&t
  2. Elly:
    14 januari 2017
    Nee Tanja zal het niet meer doen en je was de beste bakker die we aan de deur hebben gehad nog bedankt
  3. Alie:
    15 januari 2017
    Het was weer een leuke reis .Nu weer lekker thuis ,en dat heeft ook wel weer wat ........xxx