zaterdag 19 mei

19 mei 2018 - Borger, Nederland

Vanochtend was het nog best fris maar na het ontbijt gaan we toch naar de fietsenverhuur om de fietsen te halen voor Anneke en Marja we wilde elektrische maar die hadden ze niet meer dus dan maar gewone hadden we besloten dan zou Anneke mijn fiets nemen en Marja en ik de gewone fietsen.

Ellie en Anneke gingen alvast op de fiets naar het dorp en Marja en ik gingen lopen het is ongeveer 2 km dus dat viel mee. Daar aangekomen had Elly gevraagd of ze toch niet nog elektrische hadden en ja hoor ze hadden er nog een paar staan dus na alle formaliteiten toch alvast een stukje fietsen om te proberen of ze het wel goed deden en dat deden ze.

In Borger nog wat boodschappen gedaan en de dames gingen naar de camper en ik naar de snackbar om kroketten te halen en dan konden ze naar de trouwerij in Engeland kijken later op de middag nog naar de grootste hunebed van Nederland en toen brak het zonnetje door dus snel weer naar de camper om daar van te genieten en natuurlijk om 17.00 uur van DJ alibi en hulp Jaqueline op radio Bontekoe wat ook weer gezellig was alleen jammer dat we de laatste 10 minuten moesten missen omdat het internet overbelast was maar het mocht de pret niet drukken want het was erg gezellig.

Later naar binnen om wat spelletjes te doen maar rond 22.30 ging het lichtjes zachtjes uit en zochten we het bedje op.

1. Marja:
    20 mei 2018
    We hebben hele mooie fietsen gehuurd tis heerlijk op de fiets.
    Zonnetje breekt lekker door dus hup lekker genieten ☀️☀️😂🤣