Vervolg op vrijdag

12 juni 2017 - Zeewolde, Nederland

Nadat Daan, Mick en Job weg waren nog even lekker gezeten en toen naar bed Liam sliep gelijk het was een drukke dag voor hem geweest hij mocht proefzwemmen voor zijn C diploma en ja hoor 23 juni is het zo ver dan mag hij afzwemmen.

zaterdagochtend werd hij pas om 7.30 wakker een welkome verrassing want Daan zei dat hij altijd erg vroeg was snel eruit wassen tanden poetsen enz en rustig ontbijten oma kookte een eitje waar meneer het eigeel uit plukte want dat moest hij niet.

Later naar Nijkerk gefietst voor wat boodschappen en daarna ging Liam op pad na een 45 minuten toch maar even kijken en hij was lekker aan het spelen in de speeltuin bij de snackbar.

Om 17.00 uur was het weer tijd voor radio bontekoe met DJ Alibi maar Ojee wat een pech de apparatuur bij Alie werkte niet goed dus geen Alibi was wel weer even vreemd op de zaterdag maar volgende week weer beter hoor Alie Ondertussen de skottle maar klaargezet en tijd om wat te eten het smaakte weer goed ondanks mijn vreselijke koortslip die ik van de zon heb overgehouden volgende keer maar zonnebescherming ook op de lippen doen.

20.45 was het voetbal tijd dus lekker even kijken eerst beneden en later in bed en toen het afgelopen was gingen de luikjes ook dicht.

Zondag 11 juni.

Ook vanmorgen werd hij pas om 7.30 wakker want hij moest plassen dus snel het net los gemaakt en mijnheer kon zijn gang gaan ik ging nog even naar bed en Liam en oma gingen douchen toen ze terug waren een ontbijten en hup daar ging hij weer naar de speeltuin, Elly en ik begonnen met de camper op te ruimen de alkoof leeg beddengoed eraf schoonmaken garage leeg fiets er in en toen even rust.

Liam was weer terug en ging een spelletje doen met oma en opa ging wat lezen en later lekker even douchen om wat op te frissen

Om 13.00 uur ging oma pannenkoeken bakken die we lekker op smikkelden nu is hij weer aan het spelen maar ik ga hem zo halen dan kan mijn fiets weer achterop de camper en om 16.00 uur gaan we naar Aalsmeer waar we blijven eten en dan rijden we naar Oosthuizen om daar op de Camperplaats te gaan staan en willen we als het gaat ook nog even naar de familie Swinkels.

De camperplaats in Oosthuizen was vol gezet met keten omdat ze de brug aan het vernieuwen zijn de besluiten we naar Simone hoeve in Katwoude te gaan waar we overnachten.

Maandag 12 juni.

Vanochtend weer naar huis snel alles uit de camper gehaald de watertank geleegd de vloer gedweild en douche ruimte schoongemaakt en de camper naar de stalling gebracht en daar staat hij nu te wachten tot de volgende trip heerlijk 4 weken richting Frankrijk

1. Tania Mereboer:
    11 juni 2017
    Goeie middag dat was weer een mooi uitje .
    En voor de kleinkinders leuk en de ouders van de kinderen eve rust .
    Doe de swinkels de groeten en een goeie reis naar aalsmeer en Oosthuizen
  2. Alie:
    11 juni 2017
    Hoi,weer leuk om te lezen,a,s, zaterdag is alles weer goed hoop ik .Met internet en laptops weet je het nooit .Nu lag het deze keer aan de hoofd computer ,en niet bij mij .Maar ik vond het zelf ook jammer ,vind het heerlijk om te doen.Nog een paar fijne dagen en tot ziens of tot horens xxx