Nog een dagje Sevelen

22 juli 2019 - Sevelen, Duitsland

Zoals ik gisteren al schreef krijgen we vandaag bezoek en dat zijn Daan met de jongens die zijn op de terugweg vanaf echternach en het is maar een klein stukje om dus vanmorgen bij de bakker extra broodjes mee om  vanmiddag lekker samen te lunchen na het ontbijt en de andere rituelen gaan Elly en Anneke op de fiets naar de Aldi ik had vanmorgen al gekeken waar ze heen moesten dus dat was geen probleem het enigste probleem was dat ze langs een duitse Noppes moesten en ja hoor natuurlijk werd er weer wat gekocht maar gelukkig waren er ook nog boodschappen gedaan.

Rond 13.00 uur kwamen Daan en de jongens eraan en hebben we nog een paar uurtjes gezellig bijelkaar gezeten, Anneke had besloten als `daan het goed zou vinden of ze met haar mee terug kon rijden en dan op schiphol op de trein te zetten en dat was goed wel een verrassing maar begrijpelijk we hadden ook geen fiets meer voor haar dus werd het bij de camper zitten dinsdag en dan moest ze woensdag vanaf Venlo want daar zou ik haar naar toe brengen met de trein terug.

Nadat we afscheid hadden genomen gingen we weer naar de camper en even wat opruimen en toen lekker onder de luifel zitten want het was te warm om in het zonnetje te zitten, het avondeten werd makkelijk we hadden nog broodjes over en Elly bakte wat duitse worstjes met spek en kaas en met een broodje smaakte het weer goed daarna douchen en de luifel ingedraaid en nu zitten we nog heerlijk buiten te genieten en binnen draaien 2 ventilatoren overuren hopelijk slapen we vannacht een beetje maar we zien wel moren nog een dagje Hexenland en dan gaan we weer verder.