Nog een dagje Sevelen

22 juli 2019 - Sevelen, Duitsland

Zoals ik gisteren al schreef krijgen we vandaag bezoek en dat zijn Daan met de jongens die zijn op de terugweg vanaf echternach en het is maar een klein stukje om dus vanmorgen bij de bakker extra broodjes mee om  vanmiddag lekker samen te lunchen na het ontbijt en de andere rituelen gaan Elly en Anneke op de fiets naar de Aldi ik had vanmorgen al gekeken waar ze heen moesten dus dat was geen probleem het enigste probleem was dat ze langs een duitse Noppes moesten en ja hoor natuurlijk werd er weer wat gekocht maar gelukkig waren er ook nog boodschappen gedaan.

Rond 13.00 uur kwamen Daan en de jongens eraan en hebben we nog een paar uurtjes gezellig bijelkaar gezeten, Anneke had besloten als `daan het goed zou vinden of ze met haar mee terug kon rijden en dan op schiphol op de trein te zetten en dat was goed wel een verrassing maar begrijpelijk we hadden ook geen fiets meer voor haar dus werd het bij de camper zitten dinsdag en dan moest ze woensdag vanaf Venlo want daar zou ik haar naar toe brengen met de trein terug.

Nadat we afscheid hadden genomen gingen we weer naar de camper en even wat opruimen en toen lekker onder de luifel zitten want het was te warm om in het zonnetje te zitten, het avondeten werd makkelijk we hadden nog broodjes over en Elly bakte wat duitse worstjes met spek en kaas en met een broodje smaakte het weer goed daarna douchen en de luifel ingedraaid en nu zitten we nog heerlijk buiten te genieten en binnen draaien 2 ventilatoren overuren hopelijk slapen we vannacht een beetje maar we zien wel moren nog een dagje Hexenland en dan gaan we weer verder.

Groetjes Elly & Jan en een poot van Takkie

1. Loes Ursem:
    22 juli 2019
    Oh wat een leuke verrassing die visite. Tja Noppes, in welk land danook, die hebben een gigantische aantrekkingskracht. Ik zou er ook naar binnen getrokken worden, vrees ik.
    Hopelijk is het vannacht binnen dragelijk. Slaap lekker voor straks.
  2. Elly:
    22 juli 2019
    Was gezellig met ons drieen zal wel even wennen zijn met zijn twee
    Maar op naar morgen
  3. Elly wilmans:
    23 juli 2019
    Rustig aan doen want het weer wordt erg heet als je maar goed slaapt geniet ervan groetjes Elly 🥰👍🏼
  4. Tania Mereboer:
    23 juli 2019
    Nog mooie weken samen, vooral blijven zitten buiten in de schaduw en zo min mogenlijk bewegen.
    Hier goed geslapen was niet warm binnen.
    Geniet maar. 😘😘