Dag 3 in Geertruidenberg

12 januari 2017 - Geertruidenberg, Nederland

Vanmorgen echt lui en pas om 9.30 van bed af en na het ontbijt ja nu komt het eindelijk de verrassing we gaan de camper vanbinnen helemaal schoonmaken :) :) gelukkig werkt het weer mee en schijnt het zonnetje en is de wind flink afgenomen ik had besloten om de cabine issolatie alvast te verwijderen want het zou vanavond slecht weer worden en dan moet ik morgen met die natte zooi weer in de schone camper en dat zag ik niet zitten.

We zijn wel een flinke tijd bezig geweest want alle gordijnen en vitrage moesten er ook af en de nieuwe stofzuiger is goed gebruikt alleen moet de vloer nog gedweild worden maar dat heeft nu geen zin rond 14.30 waren we klaar en moe maar voldaan en nu lekker wat relaxen en even tijd om mijn reisblog helemaal bij te werken en dadelijk nog even scheren en omkleden en dan kunnen we leker gaan uit eten bij Timmy's in Raamsdonkveer gelukkig niet ver weg want het is ondertussen weer gaan regenen gisteren ook nog een nieuw tuigje gekocht voor Takkie en nu wil ze wel weer harderlopen want deze is wel goed maar kostte een rib uit mijn lijf maar goed beter duur als niet te koop.

Morgen weer richting Hoorn met als tussenstop Gorichem om wat op te halen voor Winifred en Rik en daarna naar Aalsmeer om bij de Hauwerts te kijken en dan weer naar Hoorn hopend dat er een plekje is om te parkeren.