dag 2 in Chateau-Thierry

9 januari 2017 - Château-Thierry, Frankrijk

Vandaag blijven we nog een dagje in Chateau-Thierry na het ontbijt lopen we eerst naar de carrefour de supermarkt, na de boodschappen gaan we terug naar de camper en haal ik Elly haar fiets uit de camper om naar het centrum van het stadje te gaan zelf ga ik lopen.

Het was een flinke wandeling maar wel lekker het stadje zelf is niet echt heel veel maar je kan er wel mooi fietsen langs rivier de Marne en dat deed Elly op de terugweg terwijl ik ging lopen naar de carrefour om verse broodjes te halen die we ons lekker lieten smaken toen ik terug was.

Ondanks dat ik een kloppende achillespees had was het toch wel een lekkere wandeling geweest en nu met de beentjes omhoog lekker even achter de laptop dankzij de Mac en tv kijken na het eten nog even Elly haar fiets binnen zetten en dan nog even met Takkie eruit die wilde niet echt ze had genoeg gelopen vanmiddag denk ik en daarna nog een ijsje halen bij de Mac en lekker wat TV kijken.