Zondag 7 mei

7 mei 2017 - 't Zand, Nederland

Het weer is toch niet zo mooi als was voorspeld maar toch op de fiets na het ontbijt om de molentocht af te maken even een kleine oponthoud in het zand want er is een wielerronde aan de gang.

Als eerste de molen op de Belkmerweg maar die moet uit de verte bekeken worden want je mocht niet het pad op wat we ook dan niet deden, dan maar verder naar de molen in Maartenbrug aan de oostzijde van de Groote Sloot.

Nadat we daar zijn geweest moeten we weer richting Schagerbrug dus lekker weer een lunch stop bij restaurant de Keuken en het smaakte weer goed.

Nu op weg naar Oudesluis waar we nog een paar molens moeten zien ook nog even gestopt om wat foto's te maken van de tulpenvelden.

Weer terug in het Zand blijkt de wielerronde nog bezig te zijn dus even geduld tot we er door mogen eenmaal bij de camper was het zonnetje er ook weer dus konden we nog lekker even buiten zitten.

Nu lekker binnen zitten en tv kijken morgen nog een hele dag we gaan dinsdagochtend vroeg terug naar Hoorn dat is het voordeel als we in de buurt staan.