Vrijdag 8-6-2018

8 juni 2018 - Tuitjenhorn, Nederland

Vanochtend de camper ingeruimd en om 11.30 uur naar Mies en Dave want om 12.30 uur gaan we Lizzy & Zoë ophalen bij school om naar de Holle Bolle boom te gaan, Mies brengt Elly daar naar toe want ik heb maar 4 zitplaatsen maar tot mijn onze verbazing wilde Zoë met haar moeder mee rijden dus ging ik alleen met Lizzy naar Marije om Silvie op te halen en reden Mies en Elly alvast naar de Bongert om in te checken en om ongeveer 13.00 uur reden we naar Tuitjenhorn waar we rond 13.40 aankwamen en Elly, Mies en Zoë al bij onze plaats stonden te wachten en toen het hek open ging kon ik op ons plekje gaan staan we stonden vlakbij het centrum nadat we de belangrijkste dingen zoals stroom hadden gedaan gingen we naar het zwembad maar oh jee wat een pech opa zijn zwembroek was weg dus moest er een nieuwe worden gekocht in de boetiek en ook moesten we de vingerafdrukken nog regelen anders konden we het zwembad en de speeltuinen niet in na alle plichtplegingen gingen we zwemmen en wat eten na het zwemmen gingen oma en de meiden naar de binnen speeltuin en ik naar de camper om de bedden en de rest af te maken.

Rond 17.00 uur waren ze weer terug en konden de pannenkoeken warm maken en eten na het eten gingen oma en de meiden nog naar de buiten speeltuin en kon ik  de afwas doen en opruimen het weer werkte jammer genoeg niet echt mee maar het is wel droog om 19.00 uur gaan we naar egel de vlegel kijken en daarna nog een ijsje en toen weer naar de camper.

Het was tijd om tanden te poetsen en dat moest natuurlijk in het toiletgebouw en eenmaal weer terug mochten de dames nog een half uurtje op de I pad en om 20.45 was het bed tijd wij zelf zitten nu voor de camper ons benieuwen of het wat word alle 3 bij elkaar we zullen zien morgen weer nieuwe avonturen uit het verre Tuitjenhorn.

1. Tania Mereboer:
    8 juni 2018
    Feest in de camper van opa en oma v d Berg .
    Een gezellig weekend
  2. Anneke:
    9 juni 2018
    Leuk voor de kids xxxx
  3. Tony &piet:
    9 juni 2018
    Lekker genieten met de meiden 😍🎉🍦🥞🥤🏊‍♀️