Vandaag naar Pont-a-Mousson

22 augustus 2017 - Pont-à-Mousson, Frankrijk

Vacndaag gacan we naar Pont-a-Mousson daar is een camperplaats aan de mossel oftewel de moesel dieg staat met hoge waarderingcijfers in cacmpercontact maar je moet er wel optijd zijn anders heb de kans dat hij vol zit onderweg nog even wat boodschappen gedaan en rond 12.30 uur kwamen we op de camperplaats aan we vonden nog een mooi plekje aan de rivier waar we ons hebben geinstalleerd.

Elly haar rollator uit de garage gehaald en een rondje lopen en een kopie doen in het restaurant van de CP maar dat liep anders het werd lekker eten daarna weer naar de camper waar we ons onder een boom hebben gezet want het was toch wel warm in het zonnetje , al gauw had Elly er genoeg van want er liepen allemaal zwanen in het rond dus haar stoel en de tafel verplaatst en ik ben blijven zitten en de zwanen liepen parmantig langs je heen en nu zitten we heerlijk te genieten van het uitzicht over de moesel.

1. Tania Mereboer:
    22 augustus 2017
    Geweldige camperplaats stan wij op de hen en terug Reid altijd .
    Fijne douches en al die zwanen en s'avonds is de brug verlicht en s'morgens verse broodjes bij de bakker , naar de brug lopen en dan rechtsaf.
    Fijne avond
  2. Alie:
    23 augustus 2017
    Leuke foto`s en idd een top plekie.Maar kan me voorstellen dat Elly iets verder is gaan zitten whahaha