vandaag de laatse dag in Hexenland

23 juli 2019 - Sevelen, Duitsland

Gisteren is Anneke vertrokken en het is toch even vreemd geen bed opruimen enzovoorts we waren ook wat later dan normaal zo rond 8.15 uur ik had geen zin om brood te halen dan maar wat yoghurt met muesli ten minste Elly ik neem hem puur na de bad dingen stappen we om 10 uur op de fiets we zouden eerst naar het zwembad maar dat kunnen we Takkie niet aandoen het is erg warm in de camper dus dan maar fietsen we willen naar Kamp Lintfort de korste weg is 9 km de eerste 2 km gaan langs de weg dan slaan we links af het bos in en het was een mooie maar af en toe een zware rit maar wel te doen na 20 km kwamen we in Lintfort aan we stopten bij een bakker om een broodje met koffie te nuttigen en om de accu voor Elly haar fiets op te laden maar dat wilden ze niet bijna had ik gezegd dat ze dan de broodjes konde stoppen waar het donker is maar ging toch maar gewoon weg ook bij de volgende geen succes maar bij de derde was het geen probleem er werd een tafel opzij geschoven en ik kon hem aansluiten en wij konden eindelijk genieten van een heerlijke lunch dus toch geluk bij een ongeluk na een uurtje gingen we weer met een volle accu op de terugweg maar nu wel de korte route het was toch wel erg warm nu.

Om 14.30 waren weer bij de camper snel de luifel uit en de zonblocker eraan en verder ijsjes water en niets meer doen dan alleen maar koude douches nemen achter de camper stond namelijk een douche  met koud water. Om 18.00 uur de skottle aan en kipkarbonades bakken met gebakken aardappelen en sla de aardappelen waren geen succes was ze even vergeten maar de kip en frisse salade was genoeg.

Na een paar spelletjes triktrak te hebben gespeeld ga ik de boel met de hulp van Elly want we willen morgen op tijd vertrekken hierna nog even een gewone douche en dan nog even tijd om mijn blog bij te werken.

Groeten Elly, Jan en Takkie

1. Tania Mereboer:
    23 juli 2019
    Goeie reis morgen en optijd stoppen, want het word bloedheet.
    Je zal maar vakantie hebben😘😘😘😂😂😂😍😍
  2. Marja:
    24 juli 2019
    Goedemorgen. Mooie foto in het bos.
    Veel plezier en veilige rit 😘😘
  3. Elly wilmans:
    24 juli 2019
    Rustig aan hoor het is veel te heet voor inspanning groetjes
  4. H.J. Stodel:
    Het klinkt top wij hebben al 17 jaar vakantie