Weer naar huis

20 januari 2019 - Hoorn, Nederland

Vanmorgen na een broodje en koffie maken we ons klaar om te gaan fietsen op Texel dus de accu's uit de garage gehaal en op de fietsen gezet maar ohhh jeee jullie raden het al de fiets van Elly zei je doet het zelf maar en had weer hetzelfde euvel en dat nadat ze alles hebben vernieuwd afgelopen week dus maar weer gebeld en we werden al snel terug gebeld door de monteur en die zei dat hij de fiets wel kwam halen omdat we in Den Helder stonden maar dat was niet nodig we konden hem zelf vervoeren, hij wist ook niet wat er verder aan de fiets kon worden gedaan dus dan moeten we maar voor afkeuring gaan zei Elly tegen hem en dat beaamde hij.

Na het telefoongesprek hebben we nog een rondje gelopen met Takkie over Willemsoord en daarna alles opgeruimd en zo zijn we toch weer vroeger thuis als verwacht zonder de fietstocht op Texel we hopen dat er snel een andere oplossing komt voor dit probleem want dit kan toch zo niet langer dit is al de derde keer dat we weg zijn dat die #@$%$ fiets er mee ophoud en dan de ergenissen van het niet naar het zwembad, fysio afspraken in het ziekenhuis enz kunnen.

Nu zijn we weer thuis de camper is weer leeg en schoon en kan dinsdag naar de stalling.

Groetjes Elly & jan

1. Bert papo:
    20 januari 2019
    schandalig van die fiets.balen voor Elly.
  2. Alie:
    20 januari 2019
    Hoi ,Viel tegen door het niet kunnen fietsen .afschaffen dat ding ,en een nieuwe aanvragen. Zo kan Elly nog geen kant op ...ggrrr
  3. Ina Soering:
    21 januari 2019
    Echt te gek voor woorden, hopelijk lossen ze het snel op en op een hele nette manier. Want het lijkt mij dat jullie toch steeds heel geduldig zijn geweest.
  4. Tania Mereboer:
    21 januari 2019
    Een hele nieuwe fiets o, wat duimen we voor jou Elly, dit is zo erg dat ze jou met deze fiets alsmaar letterlijk en figuurlijk in de kou laten staan.
    🤞🤞🤞