Weer stukje richting huis naar Lollum

12 augustus 2019 - Lollum, Nederland

Nadat we afscheid hadden genomen van Chris gaan we vandaag ongeveer 70 km verder naar  Lollum in Friesland naar camperplaats landgoed Hizzard en een landgoed is het zeker het is een kleine CP met 4 plaatsen maar met ontzettend veel land waar een prachtige tuin met van alles van bloemen groentes fruit bijenkasten en klein bos eigenlijk teveel om op te noemen.

Nadat we met Martha en Piet koffie hebben gedronken liet Piet ons de sanitaire ruimte zien en waar informatie lag en toen liepen we naar de camperplaats daar stond 1 camper (die bleken later uit Oosthuizen te komen) Elly bleef bij de camperplek staan en ging de camper halen we namen het 2e plekje want daar stond minder wind.

Eerst maar stroom aangesloten en de fietsen er uit gehaald want we moesten wat boodschappen doen en fietsen eerst naar Arum maar daar zat alleen een spar en we wilde toch nog even in Witmarsum kijken dus weer een paar km terug en bij de warme bakker daar brood , krentenbollen en wat lekkers gehaald daarna naar de Poeiz voor de rest van de boodschappen en toen weer terug om nog een late lunch te verorberen en het smaakte best daarna een klein rondje langs de vijver gelopen en nog even genieten van het zonnetje maar dat was niet zo lang want het begon te regenen dus naar binnen, Elly ging even op bed lezen en toen ik keek las ze met haar ogen dicht 😂😂.

Toen ze wakker was hebben we nog wat gekaart en daarna heb ik met Takkie een grote wandeling over het landgoed gemaakt er was een mooi wandelpad gemaakt en we kwamen langs het bos en de bijenkasten en liepen langs de rand van het landgoed een mooi rondje weer terug naar de camper waar Elly bezig was met het eten en wat we even later lekker naar binnen hebben gewerkt.

Na de afwas werd het tijd om ons zelf te wassen dus op naar de doucheruimte en na het poedelen lekker een koffie en cappuccino en naar max vakantieman gekeken en nu naar we zijn er bijna en zo komt het eind van de vakantie er langzaam aan nog 6 dagen dan zit het er weer op maar ondanks het wat mindere weer genieten we er met volle teugen van.

Groetjes vanuit Lollum

1. Mary de block-hombroek:
    12 augustus 2019
    Was dus een gezellige dag 👍👍
  2. Elly:
    13 augustus 2019
    Weer een heerlijke dag
  3. Gerda:
    13 augustus 2019
    Mooie omgeving. Jij maakt er net als Rob ook hele spannende verhalen van.