Goede vrijdag

14 april 2017 - Borger, Nederland

Na het ontbijt gaan Elly, Anneke en ik op de fiets naar kamp Westerbork het is ongeveer 20 km fietsen dus een uurtje fietsen. Onderweg vroeg Anneke aan een boswachter hoe we naar Westerbork moesten rijden en natuurlijk luisterden we maar wat een pech we kwamen we kwamen wel in Westerbork maar niet het kamp maar het dorp en nu moesten we nog 10 km.

Net op tijd kwamen we bij het museum want Elly haar fiets accu was bijna leeg, nu eerst maar een koppie en een broodje en Anneke ging daarna het herringerings centrum en daarna nog een koppie en dan op weg naar het kamp de accu,s waren ook weer vol dus we konden er weer even tegen.

Nadat we door het kamp zijn gereden gaan we weer op weg naar de Camperplaats ,onderweg kwamen we nog mensen tegen wie ook bij ons staan.

Rest van de dag lekker lui en nog even tv gekeken Elly lag al vroeg want ze was erg moe.

1. Alie:
    15 april 2017
    He Hier in Hoorn nog geen regen het regende tijdens het fietsen zag ik op de foto,jammer.verder alles lekker daar ?Het was weer gezellig vanmiddag tijdens de uitzending,er komen steeds meer mensen bij ,geweldig.Voor straks slaap lekker ,maar ik denk dat jullie al liggen ..........xxx