Alweer dag 2

13 april 2017 - Borger, Nederland

Vanochtend na een heerlijke nachtrust rond 8 uur wakker en na het badderen enz zaten we rond 9 uur bij Toon en Piet aan het ontbijt en dat smaakte weer best.

Na het ontbijt nog even met Wim de eigenaar van de Camperplaats gepraat en de fietsen eraf gehaald waarna we rond 10.30 naar Borger fietsten en nadat we ons rondje hadden gedaan lekker een kopje met wat lekkers gedaan bij inmiddels onze vaste restaurant de Weme wat helemaal was verbouwd en nog mooier is geworden.

Na het lekker even relaxen gingen we nog een stukje fietsen Anneke wilde graag een hunebed zien nou die staan hier genoeg dus fietsen maar ook zijn we nog even gestopt bij een oorlogs monument en toen weer rustig terug Anneke zat nog even lekker uit de wind in het zonnetje en Ge was ook aan het eind van de ochtend aangekomen en had zich geïnstalleerd , Elly heeft nog even lekker een tukkie gedaan en ik ook .

Later nog lekker het slaatje opgepeuzeld wat Elly had gemaakt en daarna lekker op de telefoons en i pads en om 21.00 uur hebben Piet en ik naar Ajax gekeken en de meiden een spelletje gedaan en zo was de eerste volle dag weer voorbij.

1. Jansens:
    14 april 2017
    hoi toppers geniet er maar lekker van groetjes de jansens
  2. Marja:
    14 april 2017
    Haiiii allemaal. Ziet er erg leuk uit.
    Ik wens jullie allemaal geweldige paasdagen.
    Veel liefs van mij
  3. Alie:
    14 april 2017
    het ziet er allemaal leuk en gezellig uit.Maar heerlijk he dat er WiFi is hahaha.Zaterdag ,morgen dus lekker verzoekjes aan vragen ,dan gaan we effe een feessie bouwen daar,xxx,Alie
  4. Tania Mereboer:
    14 april 2017
    Wat gezellig en vandaag de zon erbij en weer lekker genieten .
    Onze camper is nu weer Sahara zand vrij van Spanje.
    In alle kieren en gleuven kwam de rode kleur tevoorschijn .
    Dikke knuffel aan allemaal .
    O ja stond de bakker nog aan de deur om half negen met warme broodjes .xxxxxxxx