Maandag 24 december

24 december 2018 - Hoorn, Nederland

Gisteren de hele dag lekker lui geweest het was de hele dag slecht weer dus er was niets te schrijven.

Vanmorgen om 9.30 uur uit bed en snel wassen tandjes enzovoorts Elly ging met Takkie lopen en ik haalde de isolatiegordijn van de cabine en schotel naar binnen en toen Elly terug kwam een koppie met kerstbrood daarna het stroom opgeruimd en de tanken geleegd en op naar Hoorn rond 11.30 reden we het Gerritsland op maar wat een pech geen plekje vrij maar wel in de gasfabriekstraat dus dan maar daar neer gezet, later heb ik hem toch voor de deur neer kunnen zetten.

Kerstavond hebben we bij Anneke doorgebracht waar ook onze kers verse kampioen Santino er was na een lange reis terug uit Japan het was erg gezelig met Casey, Marina, Gina, Santino, Marja Silvia ,Gerard en Anneke.

Anneke bedankt voor de fijne avond.

p.s. ik heb vanmorgen nog tickets geboekt voor Elly & Anneke naar Portugal ze gaan lekker 10 dagen naar Fuseta te gast bij Carola & Christo Meijerink.