Alweer de laatste dag van de winterweek

3 januari 2019 - Soest, Nederland

Vanochtend na het ontbijt tegen beter weten in toch even kijken of Elky haar fiets het deed maar nee hoor toch niet dan maar even een rondje lopen over de camping we dachten na een tijdje een binnendoortje te hebben gevonden maar oh jee wat een pech het liep dood dus dan maar een stukje terug en via een andere route weer naar de camper.

om 13.00 uur weer koffie of thee in de NKC tent was weer even gezellig daarna hangen  in de camper en Elly ging een tikkie doen want vanavond hebben we het afscheidsdiner met live music vanaf 19.00 uur.

Om 17.00 uur even wat fruit voor de ergste trek want we gingen pas om 19.30 uur eten en om 18.50 gingen we naar de eetzaal we zaten aan een gezellige tafel en hebben een top avond gehad jammer genoeg geen foto’s want ik had mijn telefoon vergeten de muziek was erg leuk speelde goed in op de mensen kortom het was geweldig alle lof voor de organisatie van het district zuid van het NKC die er alles aan hebben gedaan om het iedereen naar zijn/ haar zin te maken om 23.30 werden we uitgeleide gedaan met de hoogste tijd van André Hazes en keerde iedereen weer naar de campers.

1. Marja:
    3 januari 2019
    Leuk .... wanneer komen jullie weer thuis jan ? Nog lekker genieten. En wel heel vervelend van de fiets. Ba 🤮ba ba. Maar tis wat het is hè !! 🤷‍♀️
    Dikke kus 💋❤️
  2. Tania Mereboer:
    3 januari 2019
    Mooi genoten van alles, vakantieman en vrouw. 🎉🎊